سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراهیم الجعفری، از سازمان ملل خواست نقش پررنگ‌تری را در برقراری امنیت و ثبات در عراق ایفا کند

ابراهیم الجعفری؛‌ وزیر خارجه عراق، از سازمان ملل خواست تا اکنون که نیروهای تروریستی داعش بر مناطق مختلفی از این کشور مسلط شده‌اند، نقش پررنگ‌تری در برقراری امنیت و ثبات، در عراق و در منطقه ایفا کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "پایگاه اطلاع رسانی عراق"؛ "ابراهیم الجعفری"، وزیر خارجه عراق امروز پنجشنبه، از سازمان ملل خواست تا اکنون که نیروهای تروریستی داعش بر مناطق مختلفی از این کشور مسلط شده، نقش پررنگ تری در برقراری امنیت و ثبات، در عراق و منطقه ایفا کند.

دفتر "الجعفری" پس از دیدار وی با فرستاده سازمان ملل به سوریه و هیئت همراه، بیانیه ای را منتشر کرد که در آن بر نقش سازمان ملل در برقراری امنیت و ثبات در عراق و منطقه به عنوان چتری که باید تمام ملت ها را تحت حمایت خود بگیرد، تاکید شده است.

این بیانیه به نقل از "الجعفری" خاطر  نشان گشته: ‌"عراق با نیروهای تروریستی داعش که باعث مهاجرت اجباری بیش از یک ملیون و هشتصد هزار تن از محل سکونت خود شدده، مبارزه می کند که این حمایت و کمک به عراق برای نابودی این گروه تروریستی و فراهم کردن کمک‌های بشر دوستانه و نیز بازسازی زیر ساخت هایی که مورد هجوم تروریستی وویرانگرانه قرار گرفته، ضروری می‌سازد.

ابن بیانیه تاکید کرده است که "عراق کشوری ثروتمند است، ولی در معرض شرایطی استثنایی قرار گرفته است که ثروت‌های آن را به هدر می دهد و یکپارچگی ملت آن را بر هم می‌زند."


 انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.