سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهروندان ناحیه یک منطقه 13 صاحب بازار میوه و تره‌بار می‌شوند

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 13 از بهره‌برداری نخستین بازار میوه و تره‌بار سطح محدوده ناحیه یک در ابتدای سال آتی خبر داد.

احمد مهرابی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: با هماهنگی به عمل آمده با سازمان میادین میوه و تره‌بار شهر تهران قطعه زمینی در مجاورت بزرگراه امام علی (ع) حد فاصل کوچه‌های پورمند و نوروزی جهت احداث میدان میوه و تره‌بار معرفی شد.
 
معاون شهردار منطقه 13 به تاکیدات مدیریت ارشد منطقه در خصوص راه‌اندازی هرچه سریع‌تر این بازارچه محلی اشاره کرد و اظهار داشت: زمان‌بندی ارائه شده کارشناسی از سوی پیمانکار مربوطه حداکثر تا ابتدای سال جاری بوده که شهرداری منطقه نیز تمام تلاش خود را جهت تحقق این وعده عملی خواهد کرد.
 
وی کاهش میزان سد معبر ناشی از دوره‌گردهای میوه‌فروش و همچنین افزایش دسترسی شهروندان به محصولات با کیفیت و ارزان قیمت را از جمله آثار اجرای این طرح عنوان کرد و یادآور شد: با اینکه افزایش قیمت زمین در مناطق شهری هزینه‌ی زیادی به شهرداری در خصوص توسعه زیرساخت‌ها تحمیل کرده، اما رفع نیازهای ضروری شهروندان از اولویت‌های مدیریت شهری است که با جدیت پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.