سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت مستند دیگری از مرکز بسیج صداوسیما

تولید مستند تلویزیونی "سلیمان بیک" روایت حماسه آزادسازی شهرهای سلیمان بیک و آمرلی

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج صداوسیما" سلیمان بیک "عنوان فیلم مستندی است که پایداری رزمندگان عراق و روایت آزاد سازی شهر های "سلیمان بیک و "آمرلی" عراق را به تصویر کشیده است.

علی اصغر جعفری مشاور رئیس سازمان و رئیس مرکز بسیج صداوسیما در خصوص ساخت این مستند گفت: مستند سلیمان بیک کاری از گروه تلویزیونی مرکز بسیج صداوسیما است که همپای نیروهای رزمنده مردمی عراق در قالب گردان های نظامی سپاه بدر و ارتش عراق بر ضد تروریست های داعش است که طی آن حماسه آزادسازی شهرهای سلیمان بیک و آمرلی عراق را که بیش از 80 روز در محاصره تروریست های داعش بود به تصویر کشد.

رئیس مرکز بسیج صداوسیما در خصوص علت  نام گذاری این مستند گفت: عملیات صورت گرفته برای آزادسازی آمرلی از چهار محور انجام گرفت که مهمترین آنها محورسلیمان بیک بوده است که با توجه به اهمیت و استراتژیک ایران محور سلیمان بیک این نام  برای این مستند در نظر گرفته شده است.

مشاور رئیس سازمان صداوسیما ادامه داد:در این مستند 40 دقیقه ای شاهد لحظات ناب پیشروی رزمندگان اسلام ، شهادت و رشادت آنان و موفقیت های منحصر به فردی که انگیزه و روحیه رزمندگان نیروهای مردمی عراق را نشان می دهد هستیم.

عوامل سازنده این مستند عبارتند از محمد صدری تصویربردار و کارگردان ، محسن طلایی مدیر تولید، شاهد سلطانی زاده نویسنده متن ، بهادر فتاح طارمی تدوین و مهدی حسین زاده گوینده متن.


انتهای پیام /اس
 
 
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.