سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

برگزاری بازی صنعت ساری و پیکان پس از محرومیت دو جلسه ای

پس از محرومیت دو جلسه ای صنعت ساری از سوی کمیته انضباطی بازی این تیم مقابل پیکان تهران با حضور تماشاگران برگزار می شود

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری، از فدراسیون فوتبال مازندران، پس از اتفاقات و جنجال صورت گرفته در بازی دو تیم صنعت ساری و ملوان بندرانزلی در ورزشگاه شهدای ساری که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محرومیت دو جلسه ای برای صنعت ساری رای داد، عصردیروز در حکمی جدید محرومیت دو جلسه ای تماشاگران ساروی را بخشیده است.

پس از اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مدیر کل ورزش و جوانان مازندران و هیئت فوتبال استان در نامه ای خواستار بخشش تماشاگران صنعت ساری پس از دو روز از صدور رای عدم حضور تماشاگر این رای برگردانده شد هواداران ساروی می توانند در بازی تیم شان مقابل پیکان تهران در ورزشگاه حضور یابند.

پس با توجه به بخشیده شدن صنعت ساری از سوی کمیته انضباطی بازی صنعت ساری در مرحله يك هشتم نهايی جانم حذفی فوتبال كشور در برابر پيكان قزوين در حضور تماشاگران برگزار می شود.

این رای از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به طور موقتی صادر شد که در صورت مشاهده تخلف تماشاگران ضمن محروم شدن سه جلسه ای تماشاگران جریمه مالی نیز برای صنعت ساری در نظر گرفته خواهد شد.

بازی دو تيم صنعت ساری و پيكان تهران در مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال کشور چهارم آبان به ميزباني ساري در ورزشگاه 15 هزار نفری شهدای ساری برگزار می شود.


انتهاي پيام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.