سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش مدت زمان صدور پایان کار آپارتمانی در منطقه 10

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 10 از کاهش مدت زمان صدور پروانه ساختمانی بر 45 روز و همچنین کاهش مدت زمان صدور پایان کار آپارتمانی به 48 ساعت در صورت دارا بودن مدارک و عدم مغایرت با ضوابط قانونی خبر داد.

مصطفی بیگی معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 10 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: مدیریت شهری منطقه در راستای نوسازی، بازسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده و تغییر سیمای شهری منطقه و تأمین سرانه‌ها با توجه به محدودیت‌های موجود اقدامات مؤثری را برای تسریع در امور مالکان و سازندگان انجام داده است.

وی افزود:جلب مشارکت سازندگان و بخش خصوصی منوط به برگشت سرمایه در کمترین زمان ممکن است که این امر با اقدامات لازم انجام شده است و در قالب کاهش بروکراسی اداری، کنترل فنی در دفاتر خدمات الکترونیک، بروز رسانی کارتابل‌ها، کنترل و نظارت کامل در بررسی پرونده‌ها، تسریع و تسهیل در امور اجرایی، افزایش بهره‌وری و آموزش کارکنان، وحدت رویه و شفاف‌سازی، تصمیم‌‌گیری سریع و خدمات‌رسانی بهینه در حال اجراست.

بیگی تصریح کرد: این منطقه در مقوله تجمیع پلاک‌ها و صدور پروانه بافت فرسوده رتبه اول شهر تهران را به خود اختصاص داده و 178 فقره از پروانه‌های صادره تجمیع دو تا 10 پلاک بوده که 46 درصد از مجموع ساخت و ساز را به خود اختصاص داده و این موضوع بیانگر مشارکت شهروندان در نوسازی و اقبال عمومی از بسته‌های تشویقی و تسهیلات بوده است.

وی خاطرنشان کرد: برای273 فقره پروانه صادره نوسازی بافت فرسوده تاکنون بالغ بر 56 میلیارد ریال تخفیف اعمال شده است. راهبری پروژه‌های محرک توسعه و اجرای دو پروژه شاخص مطالعاتی در هر محله از طریق ارائه طرح‌های بهسازی و نوسازی معابر و بزرگراه‌های شهری در چند محور کارون، کمیل، نواب، سادات، ‌دامپزشکی و محورهای اصلی منطقه با رویکرد محرومیت‌زدایی و ایجاد تعادل و توازن و توسعه زیرساخت‌های محلات برای ارتقای سطح نشاط اجتماعی و رفاه عمومی شهروندان با همکاری دفاتر خدمات الکترونیک در دست اجرا است.

انتهای پیام/
برچسب ها: صدور ، کاهش ، اپارتمان ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.