سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیراندازی در بیمارستان هوستون 2 کشته بر جای گذاشت

در ادامه تیراندازی در شهرهای آمریکا این بار تیراندازی در داروخانه یکی از بیمارستان های شهر هوستون دو کشته بر جای گذاشت .

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری "ای بی سی نیوز؛ بر اساس اعلام منابع خبری، یک کارمند داروخانه ای در بیمارستان هوستون آمریکا پس از تیراندازی به یکی دیگر از کارمندان این داروخانه خود را نیز به ضرب گلوله کشت . 

این تیراندازی که در ساعت 2:15 دقیقه بعداز ظهر روز چهارشنبه روی داد دو کارمند داروخانه واقع در بیمارستان "بن تاب" شهر هوستون کشته شدند . 

جان کانن ، سخنگوی پلیس این شهر در گفتگو با رسانه های محلی اظهار داشت : دوربین های نظارتی واقع در داروخانه نشان می دهد که زن داروساز در مکان انجام کار خود مشغول بوده که فرد ضارب به سمت وی حرکت کرده و از پشت به وی تیراندازی می کند . 

مرد ضارب همان موقع به سمت خود نیز شلیک کرده و بلافاصله جان می سپارد . کارمند زن نیز پس از 15 دقیقه می میرد . به گفته شاهدان این حادثه قاتل به شدت آشفته بوده و تیرهای زیادی شلیک کرده است . 

گفتنی است بطور روزانه حوادثی از این دست در شهرهای مختلف ایالات متحده روی می دهد که بیش از پیش بر نگرانی های شهروندان این کشور در قبال عدم امنیت افزوده است . 



انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.