سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کفاشیان تخریب فوتبال را تکمیل کرد/اولین اسپانسر داخلی به لیگ اروپا پیوست

از زمان ریاست علی کفاشیان اگر بخواهیم گاف‌های متعدد وی را در مورد فوتبال بشماریم قطعا به اندازه یکروزمان مطلب خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، همین چند روز اخیرا را فراموش نکرده‌ایم تحرکات اهالی فوتبال برای برگزاری جمع فوق العاده به دلیل ضعف مدیریت فدراسیون فوتبال، افتضاح اخلاقی در اینچئون، شکست مفتضحانه تیم امید با یک سرمربی گران‌قیمت و این همه پول‌های هنگفت که در فوتبال جا به جا می‌شود، شکست تیم جوانان در مقابل تیم‌های نه چندان مطرح و حذف از مسابقات و سال های گذشته روابط پشت پرده و تبانی با برخی‌ها که عمدتا پشت پرده آن در برنامه‌های تلویزیونی البته نه توسط رئیس فدراسیون فوتبال بلکه توسط عواملی که بقایشان در هیئت‌های فوتبال در بیعت با فدراسیون کفاشیان می‌دانستند...

تمامی اینها دلیلی بر ناکامی فدراسیون آقای خنده است که اینبار عمق فوتبال را هدف گرفته است و قصد تخریب آن را دارد و این موضوع را البته کارشناسان محترم در امر فوتبال بارها و بارها عنوان کرده‌اند اما کفاشیان به فوتبال علاقه دارد تا جائیکه تیتر تمام رسانه‌ها بود که آقای کفاشیان شما بمان و ریاست کن ما خواهیم رفت.

تمامی این ادله آوردیم تا بگوییم یادمان نرفته چه پول‌هایی در این فوتبال آمد و شد دارد و سر و ته آن معلوم نیست و اما چرا آقای کفاشیان فوتبال را دوست ندارد؟

رئیس فدراسیون که تخصصش در دو و میدانی است و فرار را خوب می‌داند و می‌شناسد، جلوگیری از پخش فوتبال را بهترین محمل برای فرار به جلو و فرافکنی دانست و آن زمان که پایه‌های صندلی مدیریتش را لرزان دید به دنبال بقا و تخریب فوتبال رفت و اما نه تنها ما بلکه همه معتقدند که آقای رئیس این ره که تو می‌روی به ترکستان است.

نگارنده طبق نظر برخی کارشناسان معتقدم اول از ناکامی‌ها فرار کردید و مطمئن هستیم که امثال شما نمی‌گذارید فوتبال درست شود. پول را تنها چاره‌ کار می‌دانید؟

کجای دنیا بابت پخش زنده لیگی که با اوصاف قابل وصفش زبان زد!! همه است چند صد میلیارد پرداخت می‌کند؛

باشگاه‌های دولتی به چه حقی می‌خواهند از پول دولت هزینه کنند تا پول‌های میلیاردی به بازیکنانی که حتی ریالی نمی‌ارزند بدهند، البته همه می‌دانیم که آقای رئیس از این بازار مکاره دست خالی نمی رود.

جلوگیری از پخش زنده بازی‌ها به بهانه‌ پول، فقط فرار از واقعیت است، عمر مدیریت خنده به پایان رسیده است و حق پخش، سنگ و نشانی است که رد گم بکنی...

انتهای پیام/



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۹
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۲۶ ۰۱ آبان ۱۳۹۳
دوستان عزیز فوتبال ما از همون اولشم حرفی برای گفتن نداشت! به فکر ورزش والیبال و کشتی باشید!!!
احمد از شهربابك
۱۱:۱۳ ۰۱ آبان ۱۳۹۳
واي بر اين مديريت بي حساب و كتاب فوتبال ما وزير ورزش زودتر از خواب بيدار شوند تا آبروي ورزشمان نرفته است . خود وزير ورزش مي دونند توپ گرد است يا دراز ؟ ..... بايد مردم مملكت مارو سجده كنند به خدا .
اکبر
۱۰:۴۶ ۰۱ آبان ۱۳۹۳
مگر باشگاه خصوصی است که حق پخش میخواد باشگاهی دولتی با پول و حق ملت مگر چند بار باید از بیت المال خورد!!!این فوتبال ابروی ما را در اسیا هم برد از والیبالیستها یاد بگیرند که افتخاراتش جهانی و فراتر از اسیاست فقط پول پارو کردن مهم نیست بازی خوب و کسب افتخار مهمتره!!!!
اکبر
۱۰:۴۱ ۰۱ آبان ۱۳۹۳
مگر باشگاه خصوصی است که حق پخش میخواد باشگاهی دولتی با پول و حق ملت مگر چند بار باید از بیت المال خورد!!!این فوتبال ابروی ما را در اسیا هم برد از والیبالیستها یاد بگیرند که افتخاراتش جهانی و فراتر از اسیاست فقط پول پارو کردن مهم نیست بازی خوب و کسب افتخار مهمتره!!!!
محمدرضا
۱۰:۲۷ ۰۱ آبان ۱۳۹۳
بخدا من عاشق فوتبال بودم ازموقعی که بوی پول گرفت ازاین ورزش متنفر شدم وبعنوان یک ایرانی راضی نیستم یک ریال بابت دیدن فوتبال ایرانی پرداخت کنم .اقای کفاشیان لطفا برو!
مسعود
۱۰:۱۹ ۰۱ آبان ۱۳۹۳
اگه قرار پخش زنده نباشه پس فوتبال به چه دردی میخوره با این هزینه های میلیاردی.
آقای کفاشیان از این فوتبال چی میخوای؟
من متاسفم واسی ورزشی که این همه بی اخلاقی داره اما بجای برخورد به دنبال محکم کردن جای خود هستند
ناشناس
۱۰:۱۱ ۰۱ آبان ۱۳۹۳
چون همه پولی که در فوتبال هزینه میشه از جیب این مردمه ومن هم به عنوان یکی از کوچکترین آنها در آن حق دارم از یک ریال تا میلیاردش را راضی نیستم و هر کس در هر مقامی باعث از بین رفتن حقم می شود را نمی بخشم مثلا" پول کلانی که به کروش داددند تا در بین چهار تیم چهارم بشیم که اگر یک دانش آموز کلاس اولی هم سر مربی بود میشد
ناشناس
۰۹:۵۱ ۰۱ آبان ۱۳۹۳
چرا آقایون بخوان کاری انجام بدن که به نفع خودشونه ، خودشونو با اروپا و... مقایسه میکنن مثل همین گرون کردن بنزین و مالیات و کلی چیزای دیگه ولی واسه حق پخش که حق فوتباله چون بضررشونه نمیخوان بدن .
ناشناس
۰۹:۳۴ ۰۱ آبان ۱۳۹۳
نمی دونم چرا آقای کفاشیان با این همه نا کامی فوتبال با ز هم خودشو مقصر نمی دونه واستعفا نمی ده.اهالی فوتبال یه کاری کنین این آقا از فوتبال بره.دیگه همه خسته شدن.
ایرانی
۰۸:۳۲ ۰۱ آبان ۱۳۹۳
سلام به طرفداران فوتبال ایرانی ،یک نصیحت برادرانه :فکر کنید که چقدر مشکلات عدبده در کشور وجود دارد ازقبیل بهداشت ودرمان ،اشتغال ،عدم تفریح مناسب برای جوانها ،ازدواج ،مسکن ،ودهها مشکلات دیگر ،پس چرا به این فوتبال ومسئولین فوتبال اینه همه توجه میکنید وطرفداری تیمهایی میکنید که فقط وفقط پول میلیاردی بیت المال را به جیب میزنند ،به وا...صدها نفر را در شرکتها میشناسم که به مدارک بالا ی دانشگاهی دولتی دارند حداقل حقوق کارگری را آنهم با تحقیر زندگی میکنند ولی ببینید این فوتبالیستهای مغرور وبیسواد دارند چه جوری از پولهای من توزندگی میکنند ودر آخر به ریش ما میخندند با تشکر
ناشناس
۰۸:۲۹ ۰۱ آبان ۱۳۹۳
وقتشه جلو پلاستو جمع كني بري
مهرداد
۰۸:۱۰ ۰۱ آبان ۱۳۹۳
کیا منفی میدن ؟؟؟؟؟
فاتحه واسه غیرتشون صلواتتتت
کامران
۰۸:۰۰ ۰۱ آبان ۱۳۹۳
فکرکنم کفاشیان چندتا راتو قسمت رایانه فدراسیون مامورکرده
که کامنت های به ضررش رامنفی بزندد؟!!
ناشناس
۰۱:۵۳ ۰۱ آبان ۱۳۹۳
واقعا مطلب کوبنده ای بود آفرین بر نویسنده من که کاملا با این متن موافقم و امیدوارم کفاشیان برکنار شود.لطفا با لایک کردن این نظر در موافقت و برکناری کفاشیان همکاری کنید.با امید اصلاح ...
علیرض
۰۰:۱۵ ۰۱ آبان ۱۳۹۳
ای بابا
ما جوونا که هیچی نداریم واسه تفریح


یه پخش فوتبالم ازمون گرفت اقای کفاشیان



واقعا یکی پاسخ گو نیس؟
ناشناس
۰۰:۱۴ ۰۱ آبان ۱۳۹۳
واقعا به نظر من باید ریشه‌ی فوتبال رو کلا با نفت بسوزانند
برن بترشن با اون پولهایی که میگیرن و عملکردی که دارن
مرتضی
۰۰:۱۰ ۰۱ آبان ۱۳۹۳
واقعا یکی نیست اینو از فدراسیون پرت کنه بیرون؟
کامران
۲۳:۵۸ ۳۰ مهر ۱۳۹۳
ایراد از او نیست از کسانی است که پشت ا‌وهستند.
وکارهای غلط اورا لاپوشانی می کنند؟(آدم یاد تیزر
پشتم گرمه؟!!)
کاش مجلس وارد جریان واترگیت؟! یاواترخنده می سد
؟؟؟!!
مصطفی
۲۳:۵۴ ۳۰ مهر ۱۳۹۳
اصلا اگه یه جای این فوتبال شایسته سالاری بشه تعجب میکنیم....همین خوبه به نظرم.داره خوب نابود میکنه فوتبالو
پولا به جای فوتبال بره تو والیبال و بقیه رشته ها .همین الانشم هیچ مدالی تو هیچ چایی از فوتبال نداریم پس بود و نبودش یکیه
امير
۲۳:۰۶ ۳۰ مهر ۱۳۹۳
سلام فقط مشكل اقاي خنده نيست مشكل هيأت رئسيه فوتبال است كه ازناداني به اين اين اقا رأي مي دهند وزير ورزش يك أيده جديد بدهد اين همه پول هزينه ميشود براي يك بارهم شده هيأت رئسيه را مردم انتخاب كنند مثل شوراي شهر كه شهرداررا انتخاب مي كند چون اقايان هيأت رئسيه فوتبال كشور ايران مسئول ودلسوز جوانان وفوتبال دوستان نمي باشند لياقت اين اقايان تماشاگران كشور هاي عربي مي باشند نه جوانان غيور ايران اسلامي خداوكلي لي پيشنهاد رابدهيد
روح الله
۲۲:۵۹ ۳۰ مهر ۱۳۹۳
این همه میگیم بازم میبینیم این نشسته پشت میز عالیجناب شده معلوم نیست پشت پرده کیه خلیج فارس و این رو داد به عربا اسم لیگ عربیو اسم جعلی گذاشتن وگرنه چرا نذاشتم با بلاتر راجع به این صحبت شه و و و
علی
۲۲:۰۷ ۳۰ مهر ۱۳۹۳
خیلی هم خوبه اخه این همه پول به پای فوتبال ریختیم چی شد رفتن اینچئون اونجوری شد والیبال پخش بشه خیلی به تره و حتی هندبال و بسکتبال
احمد
۲۱:۵۶ ۳۰ مهر ۱۳۹۳
اقای کفاشیان قرارداد 160 میلیاردی تبلیغات دور زمین شما زمانی تحقق پیدا میکند که بازی ها از صدا و سیما پخش شود.
در ضمن کارنامه کاری شما در تمام رده های سنی در این چند سال اخیر زیر سوال است و بسیار ضعیف عمل کرده اید.
و با اجازه ندادن ورود دوربین های صدا و سیما به ورزشگاه ها ضربه سنگین تری به فوتبال وارد کردید
رامین
۲۱:۲۵ ۳۰ مهر ۱۳۹۳
منم با دلایلت موافقم باشگاه جون نمیدونم اقای شادابیان با خودش چی فکر میکنه.جای تاسف داره .امید وارم نهاد های مسئول هر چه سریع تر اقدام و تعیین تکلیف کنن.
برزو
۲۱:۱۲ ۳۰ مهر ۱۳۹۳
سلام
اين مطلبت دنياي لايك داره
amf
۲۱:۱۰ ۳۰ مهر ۱۳۹۳
بسیار عالی بود.
حیف از پول بیت المال که به جای اینکه صرف وام ازدواج و اشتغال جوونها بشه که به فساد دچار نشن اینجوری حیف و میل بشه...
ناشناس
۲۰:۳۴ ۳۰ مهر ۱۳۹۳
چرا سفسطه میکنید همه جای دنیا پول میدهند و حق پخش بازیهارا خریداری میکنند
باشگاه خبرنگاران جوان
۲۰:۳۴ ۳۰ مهر ۱۳۹۳
بله دوست من اما فکر نمیکنی با پولی که کفاشیان خواسته یعنی 200 میلیارد چند پخش لیگ جهانی را می شود خرید
محمود
۲۰:۰۵ ۳۰ مهر ۱۳۹۳
سالهاي مديدي است كه شاهد افت فوتبال هستيم. ميلياردها تومان از جيب مردم براي آن هزينه مي شود.اين ورزش پر طمطراق براي فوتبال دوستان از رونق افتاده و مثل قديما نيست. امثال شما و بازيكنان بي انگيزه ميليوني و ميلياردي كه بقول نگارنده ي بالا، ريالي ارزش ندارند فوتبال را نابود كرده ايد. كه اگر غير از اين بود، فوتبال ما جور ديگري بود. آقاي كفاشيان اين فوتبال سالهاست كه ديگر نمي خندد. ولي شما به چه مي خنديد نمي دانم. ما كه از اين اوضاع، خنده هاي شما، مديريت شما و در كل بودن شما بيزار شده ايم.
آقاي كفاشيان، اي مصيبت عظما براي اين ورزش پر هزينه و بي ثمر، برو.
برو و بگذار اينبار فوتبال بخندد. بنده و ميليونها فوتبال دوست ديگر كه بخشي از بيت المال از جيب ما تامين ميشود، ابداٌ راضي نيستيم. و تو مسلماني و ميداني منظورمان چيست.
فقط برو..... برو شايد به درد كار ديگري خوردي.... البته شايد.
ناشناس
۱۰:۱۷ ۰۱ آبان ۱۳۹۳
باشگاه‌های دولتی به چه حقی می‌خواهند از پول دولت هزینه کنند تا پول‌های میلیاردی به بازیکنانی