سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید نهاوندیان از سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت در زنجان

رییس دفتر رییس جمهوری از ستاد پاسخگویی سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) مستقر در زنجان بازدید کرد و با توضیحات دست اندرکاران این مجموعه، از جزییات فعالیتهای آن مطلع شد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه دولت، رییس دفتر رییس جمهوری در جریان این بازدید گفت که خوشبختانه ایده گسترش این ارتباط به صورت تلفنی گامی به جلو در دوسویه کردن ارتباط دولت و مردم در سفر به استانها است.

نهاوندیان افزود: با طراحی که برای نحوه این ارتباط انجام گرفته است، همه افراد در هر نقطه از استان می توانند نظرات و مسایل خود را به اطلاع این مرکز برسانند و نظرات واصل شده بلافاصله مورد بررسی قرار می‌گیرد و بعضی از آنها حتی طی کمتر از یک روز به نتیجه می‌رسد.

رییس دفتر رییس جمهوری این نحوه ارتباط دولت با مردم را بسیار مفید و موثر در اطلاع حاصل کردن دولت از میزان رسیدگی به خواسته های مردم توسط دستگاه‌های اجرایی و بازخوردگیری از اقدامات و برنامه های دولت دانست.

در این مجموعه بیش از 200 نفر از ادارات مختلف استان، به تماس های مردم پاسخ و مسایل و درخواست های آنان را برای رسیدگی به بخش های مربوطه ارجاع می‌دهند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.