سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمیله سروری:

کمبود بودجه مانع از برگزاری مسابقات کشوری شد

نایب رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت:برگزاری مسابقات کشوری در بخش بانوان دستخوش کمبود بودجه فدراسیون قرار دارد.

جمیله سروری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان داشت: مسابقات لیگ بانوان در همه رده‌های سنی برگزار شد که در این دوره، ورزشکاران زیادی از این رقابت‌ها استقبال کردند که خود نشان‌دهنده پیشرفت این رشته ورزشی در کشور است.

وی در خصوص دیگر مسابقات ژیمناستیک در بخش بانوان افزود: از اوایل اذر مسابقات ایروبیک ژیمناستیک را در چهار کروه سنی خواهیم داشت که احتمالا این رقابت‌ها در ورزشگاه شیرودی تهران برگزار می‌گردد.

نایب رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت:متاسفانه به دلیل کمبود بودجه فدراسیون،ما توانایی برگزاری مسابقات کشوری را نداریم و مسابقاتمان را در قالب لیگ انجام می‌دهیم.

سروری تصریح داشت: بانوان نسبت به گذشته پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشتند اما متاسفانه به دلیل نوع لباس و حضور نداشتن در مسابقات برون مرزی نمی‌توانند بانوان در این رشته ورزشی مانند شنا مطرح شوند. مگر کشورهای اسلامی مسابقاتی را برگزار نمایند که طبق ضوابط ما باشد تا بانوان ورزشکارمان بتوانند تجربه این مسابقات را کسب کنند.

وی در‌باره بانوان مربی و داور کشور اظهار کرد:تا کنون چهل داور ملی و بین‌المللی زن در شاخه‌های مختلف ژیمناستیک در اختیارمان است اما مربی بین‌المللی در بخش بانوان نداریم چرا که،بخاطر ضعف و توان کم بانوان همیشه در کنار مربی زن، یک مربی مرد وجود دارد،به همین دلیل بانوان از مربی‌گری‌های بین‌المللی استقبال نمی‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مسابقه ، ژیمناستیک ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.