سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش 24 ساعته امدادگران برای امداد رسانی به 2300سیل زده در سطح کشور/ دو نفر در سیل خرم آباد مفقود شدند

سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به ادامه بارش‌ها و جاری شدن سیلاب در 12استان کشور گفت: تاکنون به 2300نفر امداد رسانی شده و سه نفر نیز از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.

حسین درخشان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سیل و آب گرفتگی در سطح کشور از 27مهر ماه تا ظهر امروز گفت: طی سه روز گذشته و تا امروز ظهر 12استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، کهکیلویه و بویر احمد ، زنجان، کرمانشاه، گیلان، لرستان، مازندران، همدان، قزوین وهم چنین تهران متاثر از سیل و آب گرفتگی شدند که در نتیجه آن در 31شهرستان سیلاب جاری شد.

وی در ادامه با اشاره به آسیب دیدن نواحی ذکر شده تصریح کرد: 16 شهر و همچنین 68روستا دچار آسیب شدند.

وی در ادامه با اشاره به امداد رسانی به 2300نفر بیان داشت: از ساعت‌های اولیه جاری شدن سیلاب در مناطق بارانی کشور امداد گران با حضور خود در آن مناطق به 2300نفر امداد رسانی کردند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات ادامه داد: این سیلاب 3مصدوم داشت که تحت درمان سرپایی امدادگران قرار گرفتند و 2نفر آنان برای دریافت خدمات درمانی بیشتر به بیمارستان منتقل شدند.

درخشان در ادامه با اشاره به نجات سیل زدگان و اسکان صد نفر از آن در مناطق امن اظهار داشت:‌با تلاش امدادگران 2نفر از سیل زدگان در میان گل و لای و سیلاب گرفتار شده بودند نجات پیدا کردند .

وی به مفقود شدن دو نفر اشاره کرد و افزود: در منطقه کشکان خرم آباد بر اثر شدت سیلاب دو نفر از ساکنان این منطقه مفقود شدند که تلاش ها برای پیدا کردن آن‌ها ادامه د ارد.

وی سخنگوی سازمان امداد و نجات در پایان به تخلیه آب منازل مذکور اشاره و یادآور شد:‌ سیلاب در برخی از مناطق به منازل مسکونی نفوذ پیدا کرد در نتیجه با استفاده از پمپ‌های لجن کش 280منزل مذکور از آب سیلاب تخلیه شد. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.