سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائد رحمت در تذکر شفاهی:

امر به معروف و نهی از منکر باید با زیبایی و ظرافت هرچه تمام‌تر انجام شود

نماینده لرستان و دورود گفت: همه ما موافق امر به معروف هستیم، اما نباید کاری کنیم که دولت را از وظایف قانونی خود که قانون اساسی برعهده آن گذاشته تضعیف کنیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ عباس قائد رحمت عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در تذکر خود در صحن علنی امروز (چهارشنبه ۳۰ مهرماه) ضمن عرض تسلیت رحلت آیت‌الله مهدوی کنی خطاب به باهنر نایب رئیس مجلس گفت: از صبح تاکنون در مجلس دو موضوعی را داشتیم که در هر دو مورد ریاست مجلس یکبار با شما بود و بار دیگر با لاریجانی.  
 
نماینده لرستان و دورود تصریح کرد: از صبح اخطار قانون اساسی داشتیم، اما توجهی به آن نشد و من ضمن انتقاد از هیئت رئیسه مجلس می‌گویم که چطور است از آنهایی که در ردیف هفتم و هشتم هستند به صرف اینکه قانون اساسی را گرفتند و رئیس مجلس آنرا دیدند، به آن‌ها وقت داده شده و صحبت کردند، اما بعضی از نمایندگان هم که هم نوبتشان بود و هم بلند شدند فریاد زدند به آن‌ها وقتی داده نشد. این حق الناس است و از شما می‌خواهیم که به آن توجه داشته باشید.  
 
رحمت با اشاره به اینکه بحث امر به معروف و نهی از منکر امروز در مجلس مورد بررسی شد، گفت: همه ما موافق امر به معروف هستیم، اما باید با زیبایی و ظرافت هرچه تمام‌تر این کار تمام شود و کاری نکنیم که دولت را از وظایف قانونی خود که قانون اساسی به آن داده است، تضعیف کنیم.  
 
باهنر نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده لرستان و دورود گفت: ما داریم تلاش می‌کنیم که حداکثر عدالت رعایت شود اما گاهی اوقات اشتباه پیش می‌آید و به دلیل شلوغی و مسائل دیگر این اشتباه رخ می‌دهد و امیدواریم شما نمایندگان این مسئله را ببخشید.

انتهای پیام/
برچسب ها: وظایف ، قانونی ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.