سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حماس خواستار دخالت جامعه بین‌الملل و الزام رژیم صهیونیستی به رفع محاصره از غزه شد

حماس، خواستار دخالت جامعه بین‌الملل و الزام رژیم صهیونیستی به رفع محاصره از غزه و آغاز بازسازی آن، پیش از تمام شدن صبر مردم غزه شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران جنبش مقاومت اسلامی، "حماس"؛ با تاکید بر اینکه اظهارات اخیر وزیر جنگ اسرائیل، " موشه یعلون"، نشان از شانه خالی کردن این رژیم اشغالگر در اجرای توافقنامه آتش بس دارد، خواستار دخالت جامعه بین الملل و الزام رژیم صهیونیستی به رفع محاصره از غزه و آغاز بازسازی آن، پیش از تمام شدن صبر مردم غزه شد.

"سامی ابوزهری"، سخنگوی حماس در مصاحبه با فلسطین الان گفت: تهدیدات وزیر جنگ اسرائیل،‌ موشه یعلون"، مبنی بر جلوگیری از ورود مواد اولیه به نوار غزه، باج خواهی است و نشان از شانه خالی کردن ر‍ژیم صهیونیستی از رفع محاصره از غزه و تسهیل روند بازساری دارد.

یعلون، روز گذشته در خلال دیدار خود با دبیر کل سازمان ملل، ‌"بان کی مون"، تصریح کرده بود، چنانچه "حماس"، سعی در تعمیر و باز سازی تونل‌های خود را داشته باشد، اسرائیل اجازه ورود مواد اولیه و لازم برای آغاز بازسازی به غزه را نخواهد داد.

ابوزهری گفت: توافقنامه آتش بس، ارتباطی با سلاح مقاومت ندارد و اظهارات یعلون خشم مقاومت را برانگیخته است؛ براین اساس، جامعه  بین‌الملل باید پیش از تمام شدن صبر مردم غزه،‌وارد عمل شود و این رژیم اشغالگر را به رفع محاصره از غزه و آغاز باز سازی آن ملزم سازد.

سخنگوی حماس، از شهرک نشین‌های همجوار غزه خواست تا از یعلون بخواهند،‌ دست از این گونه اظهارات زشت بردارد؛ چرا که اینگونه اظهارات در نهایت به ضرر آنان خواهد بود.

شایان ذکر است که اسرائیل، ‌تابستان گذشته، حملات وحشیانه‌ای به مدت 51 روز، علیه غزه انجام داد که بر اثر آن، 30هزار واحد مسکونی ویران و ده‌ها هزارتن، شهید و مجروح شدند.  



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.