سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با وجود فاصله 10 امتیازی با صدر جدول فن خال؛

یونایتد می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود

سرمربی باشگاه منچستر یونایتد با وجود فاصله 10 امتیازی با صدر جدول بر این باور است که منچستر یونایتد قادر است جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس را بالای سر ببرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر انگلیس شاگردان لویس فن خال تساوی دیگری را تجربه کردند و برابر تیم وست برومویچ به نتیجه 2 بر 2 رسیدند نتیجه‌ای که باعث شد با تیم صدرنشین لیگ برتر انگلیس فاصله 10 امتیازی پیدا اما سرمربی شیاطین سرخ‌ همچنان امیدوار است و بر این باور است که با این وجود یونایتدی‌ها می‌توانند در نقش مدعی ظاهر شوند و حتی جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرند.

وی در این خصوص گفت:  هرچند گفتن این موضوع سخت است اما ممکن است چرا که من فرد مغروری هستم. ما باید به هر حال با چلسی بازی کنیم اما به هر حال با تمام احترامی که برای وست بروم قائل هستم شما نمی‌توانید این تیم را با چلسی مقایسه کنید.

من فکر می‌کنم سطح دو تیم چلسی و منچستر سیتی واقعا با تیم‌های دیگر حاضر در این لیگ متفاوت است ما باید آنها را ببینیم اگر بتوانیم برابر آنها به پیروزی برسیم من همیشه به این فکر می‌کنیم چطور بتوانم روی خط دفاعی و حمله این تیم تاثیر بگذارم که شما می‌توانید این طرز تفکر من را در اولین گلی که به وست بروم زدیم ببینید.

در بازی برابر وست بروم ما تیم برتر بودیم اما به هر حال نیتجه ناامید کننده‌ای را کسب کردیم و 2 امتیاز را مفت و مسلم از دست دادیم.

من به بازیکنانم گفتم من نمی‌توانم خوشحال نباشم آنهم نه به خاطر نتیجه بلکه به خاطر عملکرد و بازی خوبی که بازیکنان از خود نشان دادند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.