سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیاه ترین مصوبه شورای شهر از نظر سروری

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر گفت:دوستان در جلسه اول روی روزنامه همشهری ممیزی گذاشته اند که به نظر من سیاه ترین مصوبه شورای شهر و استبدادی ترین مسئله را بیان کرده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سروری رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی در ادامه نشست خبری شورای شهر عنوان کرد:‌اگر موضوع فرمانیه امروز مطرح می‌شد رسانه‌ها میتوانستند نظارت بهتری داشته باشند.

وی افزود: موضوع قابل بحث دیگر روزنامه همشهری است و نه موسسه همشهری و نه ممیزی است و نه چیز دیگر.

سروری بیان کرد:‌اظهارات سرخو بر ممیزی بودن روزنامه همشهری دلالت دارد که منظور ایشان از سه نفر و چند نفر سانسور چی یعنی کسانی که نظرات و سخنان ایشان و هم قطارانشان را بیان نمی‌کنند.

این عضو شورا گفت: ایشان اظهار دارند که این افراد را از موسسه اخراج کنیم که این یعنی دخالت در کار اجرایی و محتوایی روزنامه، که اگر آن چه ما می‌گوییم در روزنامه همشهری چاپ نشوند این افراد باید اخراج شوند که ظاهرا قرار است این سه نفر باید نماینده ما در همان داستان زمان شاه باشند.

سروری خطاب به رئیس شورای شهر ادامه داد: من تذکر دادم که اظهارات شما ضبط می‌شود اما دوستان دو روز هم تحمل نکرده و در جلسه اول روی روزنامه همشهری ممیزی گذاشتند که به نظر من سیاه‌ترین مصوبه شورای شهر بوده است.
 
وی بیان کرد:‌ یعنی شورای شهر که از دل دموکراسی برخواسته استبدادی ترین مسئله را بیان کرده است و روی یک رسانه ممیزی گذاشته که این مسئله نظر آقای سرخو نه نظرات شورا است.
 
وی خاطر نشان کرد: من این موضوع را هشدار می‌دهم که اثرات بدی روی شورا می‌گذارد که این آقا می‌گوید روزنامه همشهری باید طبق نظر ما تیتر بزند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مصوبه ، شورای ، شهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.