سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسینی‌بوشهری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ارادت آیت‌الله مهدوی‌کنی به جایگاه ولایت غیر قابل انکار بود/ایشان در مواضع سیاسی به معنای واقعی معتدل عمل می‌کرد

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:شخصیت آیت الله مهدوی کنی بدون اغراق بر اعتبارخبرگان می‌افزود وی با مدیریت صحیح خبرگان در مواضع سیاسی به معنای واقعی معتدل عمل می‌کرد و مجموعه‌های سیاسی کشور با تمام اختلاف نظر‌ها در مورد شخصیت و مواضع ایشان اتفاق نظر داشتند.

"آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، پیرامون شخصیت سیاسی و ولایی آیت‌الله مهدوی کنی اظهار داشت:آیت الله مهدوی کنی از چهره‌های شاخص انقلاب اسلامی بود که در زمان قبل و بعد از انقلاب نسبت به امام خمینی (ره) وفادار و در فراز و نشیب‌های انقلاب هرجا احساس نیاز به حضور بود دریغ نمی‌کرد.  
 
امام جمعه موقت شهرستان قم تصریح کرد: آیت‌الله مهدوی‌کنی مسئولیت‌های مختلفی اعم از وزارت کشور، کمیته‌های مختلف انقلاب و... را از ابتدای انقلاب به عهده داشت که این بیانگر شخصیت مسئولیت پذیر ایشان بود.  
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه ارادت آیت‌الله مهدوی‌کنی به جایگاه ولایت غیر قابل انکار بود، ادامه داد: آیت الله مهدوی کنی نسبت به مقام معظم رهبری علاقه ویژه‌ای داشت و رهبری هم عنایت و احترام ویژه‌ای برای شخصیت ایشان قائل بودند.
 
آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به شخصیت تاثیرگذار آیت‌الله مهدوی کنی در بعد فرهنگی تصریح کرد: تاسیس حوزه‌های علمیه در تهران و اداره دانشگاه بزرگی مانند دانشگاه امام صادق (ع) خود مظهر حرکت فکری و فرهنگی آیت‌الله مهدوی کنی درحوزه و دانشگاه بود و فارغ‌التحصیلان این دو مرکز علمی نقش تاثیرگذاری در فرهنگ و اداره کشور دارند.  
 
امام جمعه موقت شهرستان قم ادامه داد: آیت‌الله مهدوی کنی به عنوان دبیرکل جامعه روحانیت مبارز شخصیتی تاثیرگذار داشت و در سالهای اخیر نیز که مسئولیت خبرگان رهبری را به عهده گرفت، ترازی ارزشمند را از خود به نمایش گذاشت.
 
آیی‌الله حسینی بوشهری تصریح کرد: شخصیت آیت الله مهدوی کنی بدون اغراق بر اعتبار خبرگان می‌افزود، ایشان با مدیریت صحیح خبرگان در مواضع سیاسی به معنای واقعی معتدل عمل می‌کرد.  
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: مجموعه‌های سیاسی کشور با تمام اختلاف نظر‌ها در مورد شخصیت و مواضع ایشان اتفاق نظر داشتند.  
 
عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطرنشان کرد: حقیقتا باید از این فقدان اظهار تاسف کرد، اما امیدواریم مسیر، حرکت و رفتار ایشان برای همه ما الگوی عمل باشد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.