سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عثمانی در تذکر شفاهی:

عدم تدبیر وزیر نیرو موجب خسارت سیل به مردم شد/ حتی یک متر از راه‌های روستایی بوکان آسفالت نشده است

نماینده بوکان خطاب به وزیر نیرو گفت: چرا وزیر نیور برای جلوگیری از خسارات سیل اقدامی نکرده‌اند با اینکه سازمان هوا‌شناسی اعلام طر کرده بود اما متاسفانه هیچ گونه اقدامی انجام نشده و مردم خسارت‌هایی را دیده‌اند، چه کسی جوابگوی این خسارت‌های مردم خواهد بود؟

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ محمدقسیم عثمانی نماینده بوکان در تذکر شفاهی خود در صحن علنی امروز (سه شنبه ۲۹ مهرماه) مجلس خطاب به وزیر نیرو گفت: چرا برای جلوگیری از خسارات سیل اقدامی نکرده‌اند با اینکه سازمان هوا‌شناسی اعلام طر کرده بود اما متاسفانه هیچ گونه اقدامی انجام نشده و مردم خسارت‌هایی را دیده‌اند، چه کسی جوابگوی این خسارت‌های مردم خواهد بود؟  
 
عثمانی گفت: وضعیت کنارگذر بوکان علی رغم وعده‌های مکرر وزیر نیرو در حالت تعلل و سکون باقی مانده و راههای روستایی ما امسال جای شرم دارد که حتی یک متر از راههای روستایی در حوزه ما آسفالت نشده است و همچنین دستگاه سی تی اسکن بیمارستان بوکان دو ماه است که از کار افتاده و هیچ کس پاسخگو نیست، چرا ما اینگونه عمل می‌کنیم؟  
 
نماینده بوکان تصریح کرد: وضعیت برق فشار قوی در منطقه هوا‌شناسی بنیاد شهید بوکان بسیار خطرناک و خطرساز است برای اهالی منطقه و وزیر نیرو در این ارتباط پاسخگو نیست.  
 
وی اظهار داشت: دانشکده پرستاری این منطقه علی رغم داشتن ۱۰۰ دانشجو متاسفانه هیچ گونه پیگیری از سوی مسئولان مربوطه نمی‌شود و چرا پول محصولات کشاورزان زحمتکش را به موقع نمی‌دهید؟  
 
عثمانی خاطرنشان کرد: مسئولین مربوطه و وزرای مربوطه در مورد احداث جایگاه CNG در بوکان چرا سکوت کرده‌اند؟ شهر بوکان رکورد طولانی‌ترین صف CNG را در سطح دنیا دارد، پس چرا مسئولان نسبت به هدر رفتن وقت مردم بی‌تفاوت هستند؟

انتهای پیام/


برچسب ها: نماینده ، اقدام ، خسارت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.