سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امتیاز علیصدر همدان به ایران جهان مشهد فروخته می شود

امتیاز تیم فوتسال علیصدر همدان در لیگ دسته اول با امتیاز لیگ دویی ایران جهان مشهد جابجا می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم فوتسال علیصدر همدان که دو سال پیش به لیگ دسته اول فوتسال ایران صعود کرده بود در سال گذشته نتوانست مجوز صعود به لیگ برتر فوتسال را کسب کند و به دنبال آن مشکلات مالی بر این تیم غلبه کرد و تنها نماینده غرب کشور در لیگ دسته اول فوتسال در آستانه واگذاری امتیاز قرار گرفت.
 
گفتنی است: مسئولان دو باشگاه ایران جهان مشهد و علیصدر همدان به توافقات نزدیک به صددرصدی در مورد این انتقال امتیاز رسیده اند و فقط انجام مناسبات اداری باقی مانده است که ظرف ساعات آینده انجام خواهد شد. بدین ترتیب بعد از حضور دو تیم فردوسی مشهد و فرش آرا در لیگ برتر ، دو تیم پنت هاوس و ایران جهان هم در لیگ دسته اول نمایندگان مشهد هستند و دربی مشهدی را در لیگ دسته اول هم خواهیم دید.
 
البته حضور تیم دوم مشهدی با نام ایران جهان قطعی نیست و احتمال تغییر نام این تیم بسیار قوی است اما این امتیاز به تیمی می رسد که در سالهای اخیر با نامهای مختلف در لیگ یک حضور داشته و در لیگ  ۹۲ به دسته دوم سقوط کرد.
 
همچنین بنا به توافقات به عمل آمده امتیاز تیم ایران جهان در لیگ دسته دوم به علیصدر واگذار می شود تا تیم همدانی بار دیگر برای صعود به لیگ یک تلاش کند.
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، علیصدر ، فروش ، امتیاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.