سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجاتی خبر داد:

تجهیز پایانه آزادی به سیستم راهنمایی مسافر در غرب تهران/ تابلوهای راهنمایی با ابعاد کوچکتر با درج کد خط

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 در راستای تأمین رفاه مسافران اقدام به نصب سیستم راهنمایی مسافر در ورودی‌های پایانه آزادی کرد.


ولی نجاتی، در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: پایانه آزادی با استقرار 6 ناوگان حمل‌ونقل عمومی از جمله خطوط تاکسیرانی، اتوبوسرانی درون و برون شهری، سامانه‌های تندرو نقش مهمی را در سفرهای شهری دارد.

نجاتی، با اشاره به حجم تردد مسافران در این پایانه افزود: به این منظور با توجه به اجرای طرح ساماندهی پایانه آزادی نصب سیستم راهنمایی مسافر با هدف اطلاع رسانی مناسب به شهروندان و تأمین رفاه مسافران در حال انجام است.

وی تصریح کرد: در این راستا تابلوها در ابعاد بزرگ تهیه شده است و به منظور راهنمایی مسافران با درج کد خطوط و مقصد در 3 درب ورودی پایانه آزادی نصب می‌شود.

نجاتی بیان کرد: به منظور ارتقای کیفی خدمات رسانی شهروندان عملیات بهسازی سکوهای خطوط اتوبوسرانی، ساماندهی ایستگاه‌ها و لکه‌گیری و آسفالت محوطه انجام شد.

معاون شهردار منطقه 5 اظهار داشت: همزمان با اجرای این طرح تابلوهای راهنمایی با ابعاد کوچکتر نیز تهیه شده است که با درج کد خط مقصد و ایستگاه‌های طول مسیر در هر یک از خطوط اتوبوسرانی نصب می‌شود.

نجاتی، خاطرنشان کرد: به منظور ایجاد فضای معنوی و تأمین رفاه مسافران همزمان با ساماندهی پایانه آزادی دو باب نمازخانه در پایان آزادی احداث شد.

انتهای پیام/  

برچسب ها: نقش ، تندرو ، تابلو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.