سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توجه شهرداری به پروژه‌های عمرانی

رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری موظف است پروژه‌های عمرانی را تا پایان فروردین سال 93 به کمیسیون تلفیق ارائه و پس از تایید اجرا کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران رحمت اله حافظی رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و چهارمین جلسه علنی امروز شورای شهر تهران با بیان این مطلب افزود: شهرداری موظف است پروژه‌های عمرانی را تا پایان سال 93 به کمیسیون تلفیق ارائه و پس از تایید به اجرا کند و همچنین قراردادهایی که بدون تایید کمیسیون تلفیق ارائه شود فاقد اعتبار است.

وی با اشاره به تبصره 20 بودجه سال 93 ادامه داد: در این تبصره 130 میلیارد ریال اعتبار در ردیف خاصی برای بررسی مطالعات ونیازهای شهری در نظر گرفته شده است که شهرداری موظف به اجرای این تبصره است.

حافظی تاکید کرد: متاسفانه بعد از گذشت 7 ماه هنوز هیچ پروژه ای به کمیسیون تلفیق ارائه نشده و تا کنون خروجی در این باره ندیدیم.

رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه در این خصوص باید رئیس شورای اسلامی شهر تهران، رئیس کمیسیون بودجه  و برنامه‌ریزی، مرکز پژوهشهای شورای اسلامی شهر تهران، معاون برنامه ریزی شهرداری تهران و رئیس مرکز پژوهشهای شهرداری تهران نظارت کنند خاطر نشان کرد: شهرداری موظف به پاسخ در این زمینه است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.