سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فروشنده آپارتمان خیالی در غرب تهران دستگیر شد/ مرد شياد روی كاغذ آپارتمان می فروخت

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان غرب استان تهران، از دستگیری متهمی که دو میلیارد و سیصدو پنجاه میلیون ریال کلاهبرداری کرده و متواری شده بود توسط ماموران انتظامی خبر داد.

سرهنگ داود عبدالمالکی فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان غرب استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی رسیدگی به پرونده‌ای را در دستور کار خود قرار دادند که متهم آن پس از کلاهبرداری مبلغ دو میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون ریال تحت تعقیب مقام قضائی قرار داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان غرب استان تهران ادامه داد: متهم به نام «ع-الف» با دادن وعده و وعید روی کاغذ به شاکی جهت پیش فروش آپارتمان در تهران طی چندین مرحله مبلغ دو میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون ریال از شاکی کلاهبرداری کرده و متواری شده بود.

سرهنگ عبدالمالکی در ادامه بیان داشت: با تحقیقات گسترده و انجام اقدامات پلیسی در ‌‌نهایت مخفیگاه متهم به نام «ع -الف» در گلستان شناسایی و پس از اخذ دستور قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

وی افزود : متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به همراه مستندات موجود جهت اعمال قانون و مجازات به دادسرای عمومی و انقلاب بهارستان معرفی و تحویل شد.

این مقام انتظامی در خاتمه ضمن هشدار به شهروندان از آنان خواست در انجام معاملاتی که وانمود می‌شود سود بیش از حد معمول عایدشان می‌شود، تامل کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.