سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمله داعش به فرمانده سوری در خاک ترکیه / آیا داعش وارد خاک ترکیه شده است؟

داعش فرمانده ارشد مبارزان کوبانی را در خاک ترکیه هدف حمله قرار داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی میل، داعش فرمانده ارشد مبارزان کوبانی را در خاک ترکیه هدف حمله قرار داد.
 
گفته می‌شود زمانی که"ابو عیسی"، از فرماندهان ارشد مبارزان کوبانی به همراه فرزند 20 ساله خود به نام "عمار" برای مذاکره با مقامات ترکیه به این کشور سفر کرده بود، توسط عناصر داعش مورد حمله قرار گرفته و زخمی شده است.

پس از پایان نشست با مقامات ترکیه، ابو عیسی به همراه راننده و فرزند خود در حال عبور از منطقه اورفا بوده که مورد حمله چند فرد مسلح به تجهیزات نظامی بسیار پیشرفته قرار گرفته است. گفته می‌شود علی‌رغم شلیک چند گلوله و زخمی شدن ابو عیسی، راننده و نیروهای امنیتی همراه وی موفق به فرار شده و آن‌ها را نجات داده‌اند.

موضوع جالب توجه این است که هیچ یک از این داعشی‌ها نقاب بر چهره نداشته‌اند و ابوعیسی 2 تن از آنها را نیز شناخته است. بنا بر اعلام نیروهای امنیتی ابو عیسی، عناصر داعش در خاک ترکیه همچون برخی مناطق سوریه، بدون نقاب آزادانه با خودروهای خاص خود رفت‌وآمد می‌کنند.

این خبر به همراه برخی گزارشات دیگر از جمله گزارش سرنا شیم، خبرنگار کشته‌شده پرس تی وی درباره رفت‌وآمد آزادانه عناصر داعش در مرز ترکیه، سوالات زیادی را درباره صداقت مقامات این کشور در مبارزه با این گروه تروریستی مطرح می‌کند.



انتهای پیام/
برچسب ها: داعش ، ترکیه ، سوریه ، کوبانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۳۸ ۲۹ مهر ۱۳۹۳
سئوال؟؟ اظهرومن الشمسه.همه عالم و آدم میدونن که داعش بازوی جنایتکار عثمانی در عراق وسوریه است.
داود
۱۲:۵۵ ۲۹ مهر ۱۳۹۳
اردوغان يكي به ميخ ميزنه يكي به نعل
ناشناس
۱۴:۵۵ ۲۹ مهر ۱۳۹۳
فعلا كه همش به نعل ميزنه .