سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر؛

زبانه‌های ناپایدار جوی در استان بوشهر استقرار یافت

مدیر تحقیقات هواشناسی استان بوشهر گفت: زبانه‌های ناپایدار جوی در استان بوشهر استقرار یافته است که انتظار بارش باران، وزش بادهای جنوبی و مواج شدن دریا در استان بوشهر هستیم.

به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران؛ علي رضا بهادری مدیر تحقیقات هواشناسی استان بوشهر با اشاره به اینکه سامانه بارشی اکنون از سمت غرب وارد کشور شده اظهار کرد: این سامانه تا روز پنجشنبه در استان بوشهر حاکم است که شاهد تحولات جوی در استان بوشهر می‌شود.

وی، با اشاره به باد شدید جنوبی در استان بوشهر گفت: ورزش باد جنوبی در استان بوشهر سبب متلاطم شدن دریا در قسمت‌های شمالی و مرکزی خلیج فارس می‌شود.

وی با بیان اینکه امواج این سامانه سبب بارش باران همراه با رعد و برق در استان بوشهر می‌شود گفت: امواج سامانه ناپایدار جوی اوائل روز سه شنبه فردا قشمت‌های شمالی و مرکزی استان بوشهر را تحت تاثیر قرار می‌دهد و سبب بارش باران بصورت رگبار پراکنده همراه با رعد و برق می‌شود.

بهادری، از کاهش دمای هوا در استان بوشهر خبرداد و گفت: چهارشنبه و پنج‌شنبه این هفته دمای هوای استان بطور محسوسی کاهش می‌یابد و سبب خنک شدن هوا در این استان می‌شود.

وی، با اشاره به اینکه بارش باران در پاییز مناسب است گفت: پیش بینی می‌شود در فصل پاییز 165 میلیمتر باران در استان بوشهربه وقوع بپیوندد که با توجه به پراکنش مناسب آن وضعیت مناسبی برای زارعین فراهم می‌کند.


انتهای پيام/ش

منبع: تسنیم
برچسب ها: بوشهر ، باد ، دریا ، هواشناسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.