سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شوکه شدن مهندس اسبق تیم فراری از جدایی آلونسو از فراری

راب سملدی مهندس اسبق تیم فراری گفت از شنیدن خبر جدایی آلونسو از تیم فراری شوکه شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در روزهای گذشته لوکا دی مونتزملو مدیر اسبق کمپانی فراری عنوان کرده بود که قرار است این راننده اسپانیایی در پایان فصل از تیم فراری جدا شود.
بسیاری بر این باورند که فتل جای خالی آلونسو را در فراری پر می کند و فرناندو را هم قرار است پشت فرمان مک لارن ببینیم.

سملدی با تمجیدهای فراوان درباره فرناندو آلونسو صحبت کرد. او گفت: خیر، آلونسو هیچ وقت دست از کار نمی کشد. من باور دارم فرناندو خیلی مصمم و با اراده است. او می داند که چه می خواهد. به باور بسیاری، او درباره کاری که انجام می دهد اطلاعات کافی را دارد. در هر شرایطی که باشد ذهنش را همیشه به روز نگه می دارد. همیشه قوی است و هیچ وقت ناامید نمی شود. همیشه هم از صد درصد توان اتومبیل استفاده می کند.

سملدی اعتراف کرد از شنیدن خبر جدایی آلونسو بسیار متعجب شده است.
او افزود: من باور دارم فرناندو در میان رانندگان هم دوره خودش، بهترین است. من طرفدار پرپاقرص او هستم همیشه. هر جا باشد، عملکرد خیلی بالایی در تیم دارد. وقتی شنیدم قرار است راهش را از فراری جدا کند، شوکه شدم.

وی در آخر خاطر نشان کرد:از شنیدن خبر شوکه شدم، اما خوب این راهی است که مطمئناً او درباره آن اطلاعات کافی دارد. امیدوارم در این ورزش یک صندلی در یک تیم خیلی خوب پیدا کند. او شایسه این است. امیدوارم قبل از بازنشستگی یک بار دیگر به عنوان قهرمانی جهان برسد.

اتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.