سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصمیمی که یک روزه تغییر کرد!

تعویق 13 روزه لیگ برتر تکواندو

سازمان لیگ فدراسیون تکواندو در فاصله یک روز پس از اعلام تاریخ مسابقات لیگ برتر، آن را با 13 روز تاخیر آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سازمان لیگ فدراسیون تکواندو مثل چند سال گذشته زمان رقابت های لیگ برتر امسال را اواخر تابستان اعلام کرده بود در حالیکه در همین زمان بازیهای آسیایی اینچئون آغاز شده بود و تکواندوکاران هم مثل اکثر ورزشکاران ایرانی درگیر این بازیها بودند.

پس از آن مسئولان سازمان لیگ فدراسیون تکواندو پایان رقابت تکواندوکاران در بازیهای اینچئون را زمان آغاز لیگ برتر تکواندو اعلام کردند.

محمد کرمی رییس سازمان لیگ فدراسیون تکواندو و نیز سیدحسین زینال حسینی مدیر اجرایی رقابت های لیگ برتر نیز با صراحت زمان برگزاری این مسابقات را پنجم آبان ماه با حضور هفت تیم به طور قطعی خبر دادند اما تنها به فاصله یک روز بعد از اعلام این خبر، زمان برگزاری لیگ برتر 13 روز به تعویق افتاد!

محمد کرمی درباره این موضوع عنوان کرد: تیم ملی تکواندو از دوم تا چهارم آبان در رقابت های "گرندپریکس" منچستر حاضر می شود که در نظر داشتیم هفته اول لیگ برتر را بدون حضور این بازیکنان برگزار کنیم، اما در جلسه ای که با غلامحسن ذوالقدری رییس سازمان تیم های ملی داشتیم، او خواست تا مسابقات لیگ با حضور همه قهرمان تکواندو برگزار شود.

وی افزود: بنابراین تصمیم گرفتیم بعد از بازگشت تیم ملی از مسابقات منچستر، لیگ برتر تکواندو را از 18 آبان ماه آغاز کنیم اما لیگ دسته اول نقش جهان با حضور 10 تیم از همان پنجم آبان آغاز می شود.

براساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون تکواندو، لیگ برتر روزهای یکشنبه هر دو هفته یک بار برگزار می شود.

اما با وجود ثبت نام هفت تیم در این لیگ گفته می شود تیم مس کرمان در تلاش برای حضور در لیگ برتر بوده و باشگاه جوانه نیز در اعتراض به داوری ها از تمامی لیگ های کشور از جمله لیگ برتر بزرگسالان انصراف داده است.

همچنین قرار است نخستین دوره لیگ جوانان تکواندو هم از امسال آغاز شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، لیگ ، تاخیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.