سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سبحانی‌نیا در همایش "اعدام حقیقت":

عربستان در صورت اعدام "آیت‌الله نمر" هزینه سنگینی پرداخت خواهد کرد

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: عربستان باید بداند اگر بخواهد حکم اعدام "شیخ نمر" را اجرایی کند، هزینه بسیار سنگینی پرداخت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، همایش "اعدام حقیقت" عصر امروز 27 مهر به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در تالار شیخ انصاری دانشکده حقوق علوم و سیاسی دانشگاه تهران برگزار شد.
 
در این همایش "حسین سبحانی‌نیا" عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:بنده خوشحالم که این توفیق بزرگ در این محفل گرم دانشگاهی را پیدا کردم چرا که به یاد دوران خاطرات تحصیل در این دانشکده که قبل از انقلاب بود، افتادم.
 
وی ادامه داد: نظام استکباری از مدت‌ها دنبال طراحی و برنامه‌ریزی بوده است که چگونه اسلام انقلابی را مهار کند و جلوی موج اسلام انقلابی را بگیرد این موضوع مربوط به امروز و دیروز نیست و استراتژیست‌های برجسته آمریکایی در دوران بوش پدر و پسر نشست‌هایی را برگزار کردند.

سبحانی نیا تصریح کرد: آخرین نتیجه‌ای که از آن نشست گرفتند این بود که تهدید آینده تمدن غرب و تهدید جدی برای کلیسا و تمدن غرب اسلام است و از آن تاریخ بوده ولی برنامه‌ریزی‌های گسترد‌‌ه‌ای برای مهار اسلام و اسلام انقلابی طراحی کرده است برنامه‌های گسترده‌ای را  و مسایلی که بعد از آن پیش آمد مسئله‌ی گروه‌هایی تحت عنوان مسلمان انقلابی که در هر مقطعی این‌ها را بها دادند، بزرگ کردند و رشد دادند، همچنین با حمایت و هزینه‌ای که بود و با این نیت که جلوه‌ اسلام را بعد معرفی کنند و در نهایت این توجهی که به اسلام در منطقه‌ خاورمیانه، آمریکای لاتین و آسیای دور صورت می‌گیرد جلوی گرایش به خصوص جوانان را به انقلاب و اسلام بگیرند.
 
این نماینده مجلس افزود:در حال حاضر مسئله‌ داعش و جریان‌های تکفیری همه در این راستا همیشه مورد حمایت نظام استکباری بوده است و غرب و ایادی آن از این جریان‌های تروریستی همیشه حمایت کرده‌اند.
 
سبحانی‌نیا تاکید کرد: قطعا آمریکا امروز مدعی است که ائتلاف ضد داعش راه بیندازد اما این‌ها صورت قضیه است واقعیت این است که این‌ها ابزار دست آمریکا هستند، عوامل و ایادی منطقه و آمریکا این‌ها را حمایت و پشتیبانی می‌کنند از جمله کشور‌هایی که حامی جدی جریانات بوده چه القاعده، چه داعش و چه تکفیری‌ها عربستان سعودی است.

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت:آیت الله نمر از علمای اندیش‌مندی است که هم در ایران و هم در سوریه و هم در روشنگری و بیداری اسلامی نقش موثری داشته است  و مورد احترام مردم در منطقه است و این عالم بزرگوار گناهش این است از حقوق یک اقلیت بزرگی در منطقه دفاع می‌کند، دفاع از آزدی‌های مردم می‌کند و امروز باید محکوم به اعدام شود.
 
وی افزود: امروز شما دانشجویان، اساتید و جمع کثیری از دانشجویان دانشگاه تهران این جاجمع شدید تا اعتراض خود را به این عمل قرون وسطایی رژیم آل‌سعود نشان دهید.
 
سبحانی نیا در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه بازتاب‌های گسترده این اقدام در همه دنیا مطرح شد و امروز هم در مجلس شورای اسلامی نمایندگان با قاطعیت مواضع محکمی را در این مورد مطرح کردند و عربستان باید بداند اگر بخواهد این حکم را اجرایی کند، هزینه بسیار سنگینی پرداخت خواهد کرد.

انتهای پیام/  

برچسب ها: شدت ، خاطرات ، نظام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.