سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

تودیع معارفه مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس

با حضور جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور مراسم تودیع معارفه مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ مدیرکل سابق حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل با بیان اینکه در طول هشت سالی که بنده این مسئولیت را بر عهده داشتم تمامی فعالیت‌ها حاصل یک کار دسته‌جمعی بود، بیان کرد: یک کتابخانه با حدود 5 هزار جلد کتاب با موضوعات دفاع مقدس در این اداره کل تجهیز کردیم و کانون پیشکسوتان دفاع مقدس راه‌اندازی شد و 35 جلد کتاب نیز در حوزه دفاع مقدس در استان به چاپ رسید.

خوشبخت افزود: جمع‌آوری و ساماندهی بیش از 65 هزار سند دفاع مقدس شامل عکس، وصیت‌نامه، یادداشت، نقشه، پلاک و دل نوشته و انجام 220 ساعت مصاحبه با رزمندگان پیشکسوت از دیگر فعالیت‌های انجام شده در این اداره کل در هشت سال گذشته بوده است.

در ادامه این مراسم مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل نیز در تشریح برنامه‌های خود افزود: مجموعه بنیاد در سطح کشور یک سازمان فرهنگی است و ما نیز در استان اردبیل سعی خواهیم به مبانی و مسائل فرهنگی در حوزه‌های دفاع مقدس توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

علی واحد گفت: تدوین منابع علمی و فرهنگی دفاع مقدس، جریان‌سازی فرهنگ بی‌همتای دفاع مقدس، تبدیل و ترویج دفاع مقدس به گفتمان روز جامعه و توسعه و تعامل با فرماندهان نظامی و دستگاه‌های فرهنگی از برنامه‌های ما در این اداره کل خواهد بود.

انتهای پیام/ش/ن

برچسب ها: اردبیل ، تودیع ، معارفه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.