سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

تالاب "هشیلان" با400هکتار یکی از تالاب های بی نظیر در خاورمیانه

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه در بازدیداز تالاب "هشیلان" گفت: این تالاب قابلیت های گردشگری زیادی در خود نهفته دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه؛ هدایت حاتمی دربازدیداز تالاب هشیلان کرمانشاه از نزدیک در جریان روند احداث سایت پرنده نگاری این تالاب قرار گرفت.

وی ضمن مهم شمردن ایجاد مراکز تحقیقی و پژوهشی در مناظر طبیعی استان و استفاده علاقمندان از امکانات اینگونه مراکز، یادآوری کرد: تالاب هشیلان از این لحاظ قابلیت های ویژه ای دارد.

به گفته معاون استانداری کرمانشاه، تالاب هشیلان با مساحت400هکتار یکی از تالاب‌های بی‌نظیر در خاورمیانه و کم‌نظیر در جهان است و بیش از110جزیره کوچک و بزرگ در آن وجود دارد .

حاتمی سایت پرنده‌نگری «هشیلان» را یکی از سایت های منحصر به‌فرد در زمینه پرنده‌نگری دانست و افزود: با توجه به اینکه این تالاب توقفگاه بسیاری از پرندگان مهاجر است، احداث سایت پرنده نگاری می تواند زمینه های تحقیقی و پژوهشی خوبی را برای مراکز علمی فعال در این زمینه ایجاد کند.

وی در پایان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این سایت را20 میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: باید همگی کمک کنیم استان کرمانشاه بتواند از مواهب طبیعی خود بیشترین استفاده را در زمینه های مختلف ببرد.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.