سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل مطرح شد

سیاست‌خارجی با اهرم‌های حداکثری به حکم اعدام شیخ‌نمر واکنش نشان‌دهد

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاههای سراسر کشور، دستگیری مردم مظلوم قطیف و حکم اعدام شیخ نمر را به شدت محکوم می‌کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل درباره حکم اعدام آیت‌الله نمر باقر النمر به شرح زیر منتشر شد.

بسم الله الرحمن الرحیم

يُريدُونَ أَنْ يُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ يَأْبَى اللَّهُ إِلاَّ أَنْ يُتِمَّ نُورَهُ وَ لَوْ کَرِهَ الْکافِرُونَ(سوره ی توبه آیه ی 32)

می‌خواهند نور خدا را که در آیین او جلوه کرده است با دهان خود خاموش کنند و خدا نخواهد گذاشت جز این شود که نور خود را به کمال رساند و سراسر گیتی را فراگیرد هر چند کافران از آن ناخشنود باشند .

هر روز ندای جان سوز مظلومین دربند رژیم آل سعود وجود ما را خراش می‌دهد و کینه را به اوج می‌رساند که اگر نبود صبر امام امت کاخ‌های سعودی را با خاک یکسان می‌کردیم و آنجا را قتلگاه شکم پاره‌های سعودی می‌کردیم. اما این رژیم دست نشانده غربی اخیرا پا را از گلیم خود درازتر کرده و حکم اعدام رهبر شیعیان عربستان را آنهم تنها به جرم اعتراض به کشتار مردم بحرین توسط حکومت آل‌خلیفه و دخالت آل‌سعود در آنجا صادر کرده است.

سالهاست این غده چرکین با دولت ماقبل تاریخ خود چونان زخمی قدیمی بر بدن امت اسلام باقی مانده و منشا تمامی فتنه‌ها از وهابی‌گری و تکفیری‌ها و جنگ‌های مذهبی بین فرق اسلامی شده است. آن هم در روزهایی که اکثریت مردم مظلوم عربستان تنها به جرم اعتراض به دستگیری رهبرشان در مقابل ارتش تا بن دندان مسلح آل سعودی مقاومت کرده و هر روز شاهد دستگیری بی گناهانی است که جرمشان تن به ذلت ندادن است.

دول غربی که برای کشته شدن حیوانی در نقطه‌ای دور از دنیا فریاد واسفا سر می‌دهند و دم از حقوق حیوانات می‌زنند، در مقابل کشتار مسلمانان از کفٌار سعودی دفاع کرده و به آنان در مقابل نشخوار چاه های نفت؛ سلاح می‌دهند. از آنان انتظاری جز این نیست زیرا ذات سرمایه‌داری با خونخواری همراه است. لکن درخت اسلام با خون رشد می‌کند و علف هرز سرمایه‌داری نیز با خون زنده می‌ماند. درخت اسلام با خون فداکارانش ریشه در قلوب آزادگان جهان می‌دواند و بیدارگری می‌کند و سرمایه‌داری با ریختن خون بی‌گناهان خوی بربریت و وحشیگری خود را ارضا می‌کند و ما زنده‌ایم به گذشته سرخ خود و امید داریم به آینده سبزمان!

باید بدانیم که تکفیری‌ها حکم علف هرز روی گنداب را دارند. هرکدام را که از بین ببریم یا تضعیف کنیم، مدل جدیدترش به بازار عرضه خواهد شد تا اسلام هراسی و اختلاف در جبهه اسلامی بیشتر شود. طالبان، القاعده، ارتش آزاد، جبهه النصره و اخیرا داعش همه ساخته دست سرمایه سالاران غرب‌اند. این بار زمان آن رسیده است که گنداب را از سرچشمه خشک کنیم. یعنی صهیونیست و دولت آمریکا و هم پیمانانش.

ان شاءالله به فضل خداوند، استکبار به سردمداری آمریکای ملعون و انگلیس خبیث و دیگر هم پیمانان او چون آل یهودی سعود هر روز در باتلاق خاورمیانه جدید مد نظرشان، بیشتر فرو می‌روند و آخرین پارس‌هایی است که از دهان نحس نجس سگ هار سعودی خارج می شود.

امروز در همه کشورهای اسلامی؛ ملت‌های مسلمان؛ چه شیعه و چه سنی با اتحاد و وحدت در برابر غرب ایستاده‌اند و بیداری اسلامی باعث شده تن حکام دست نشانده غربی به لرزه در آید. قطعا چه آیت الله النمر به شهادت برسد و چه آل سعود از اعدام ایشان دست بکشد؛ این امر امروز بر همگان مسجل شده است که پایه‌های حکومت ظالمانه خائنین حرمین شریفین سست‌تر از هر زمانی است و این حکم دادگاه سعودی علیه بشریت سرعت سقوط این حکومت را تسریع می کند؛ هر چند جامعه مسلمان و آزاده ایران نیز در مقابل این حکم خواهد ایستاد.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاههای سراسر کشور، دستگیری مردم مظلوم قطیف و حکم اعدام شیخ نمر را به شدت محکوم می‌کند و ضمنا از دولت محترم در این زمینه، خواستاریم که با رعایت روح غیرت ملی و اسلامی و رهنمودهای رهبری، با شیوه انقلابی و استفاده حداکثری از اهرم سیاست خارجی دشمنان اسلام را به شیوه خود این مردم عزیز، لگدکوب و زیر پا بگذارد.

 والسلام علی من تبع الهدی

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.