سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه تعاون نیازمند شناسایی ظرفیت‌های منطقه ای و بین‌المللی

معاون امور تعاون وزارت تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی گفت: برای توسعه تعاون در کشور باید با انجام تحقیقات لازم، ظرفیت های منطقه ای و بین المللی این بخش را شناسایی و مورد بهره برداری قرار داد.

سید حمید کلانتری معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:تعاونی ها موجب توسعه فعالیت های اجتماعی در کشورهای مختلف از جمله ساخت بیمارستان، مهد کودک، بازارچه، مدرسه و مرکز فنی و حرفه ای شده و به مشکلات مسکن و مصرف هم پرداخته اند به طوری که می توان گفت بخش تعاون به کانون رفاه، اشتغال و فعالیت های اجتماعی تبدیل شده است.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه در ایران نیز چنین مواردی از سوی بخش تعاون صورت گرفته، تصریح کرد: تعاونی های فعال در کشور ما نیز به کارهای مختلف تولید و اجتماعی پرداخته اندو اعضای آن ها نیز از عملکرد آنها رضایت دارند که در تحقیقات مورد نیاز در توسعه تعاون این گونه تعاونی های موفق باید مورد شناسایی قرار گیرند و به جامعه نیز معرفی شوند.
 
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: تحقیقات باید جنبه اجرایی و کاربردی داشته و از استانداردهای لازم نیز برخوردار باشند، همچنین از ظرفیت های منطقه ای و بین‌المللی تعاون نیز برای توسعه این بخش در کشور باید بهره برداری لازم را کرد.
 
انتهای پیام/
 
 

برچسب ها: توسعه ، تعاون ، تحقیقات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.