سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهاربند:

اجرای المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای در 4هزار مدرسه/تأکیدات بزرگان بر توسعه ورزش در آموزش و پرورش

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: در شهر تهران 4هزار مدرسه وجود دارد که امیدواریم المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای در آن اجرا شود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اسفندیار چهاربند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در مراسم افتتاحیه المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای که امروز در دبیرستان البرز برگزار شد گفت: یکی از الزامات ورزش ایجاد فرهنگ صحیح تربیت بدنی و سلامت در چار چوب سبک زندگی ایرانی- اسلامی است.

وی در ادامه افزود: در اسناد بالا دستی نظام تعلیم و تربیت اسلامی با سخنان مقام معظم رهبری، ریاست جمهوری و وزیر آموزش و پرورش آموزش  و پرورش همواره بر توسعه ورزش و تربیت بدنی در آ‌موزش و پرورش تأکید شده است.

چهاربند تصریح کرد: در سال‌های گذشته به دلایلی توسعه ورزش در آموزش و پرورش کمرنگ شده و به صورت نمایشی با تیم های ورزشی سطح مناطق اجرا می‌شود و در داخل مدارس که کانون اصلی ورزشی است کمتر به آن توجه شده است.

وی افزود: با تأکیدات وزیر آموزش و پرورش و برنامه ریزی‌های  خوبی که به معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش داشته  امسال المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای با هدف نهادینه کردن ورزش در سطح مدرسه، مدرسه محور کردن ورزش و بسط و گسترش ورزش همگانی آغاز شده است.

چهاربند در پایان خاطر نشان کرد: در شهر تهران 4هزار مدرسه وجود دارد و امیدواریم که این تعداد به 4هزار باشگاه ورزشی تبدیل شوند و المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای در این مدارس اجرا گردد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.