سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیسی خبر داد

تحصیل 2.5 میلیون دانش آموز در مدارس خیرساز / ساخت مردمی 97 هزار کلاس درس

رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: امروز 2.5 میلیون دانش آموز کشور در مدارس تحصیل می‌کنند که توسط خیرین ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مرتضی رئیسی معاون عمرانی وزیر و رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور در همایش تکریم خیرین مدرسه‌ساز که امروز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، گفت: با پیگیری که وزیر آموزش و پرورش داشتند امسال برای نخستین بار توفیق دیدار مستقیم مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با جامعه‌ی خیرین مدرسه‌ساز کشور حاصل شد و در این دیدار ایشان بیاناتی داشتند که نقشه‌ی راه ما در آینده خواهند بود.
 
وی در ادامه افزود: افزایش پروژه‌های مشارکتی و ایجاد فضای جدید در قوانین کشور برای واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام به خیرین در راستای افزایش مشارکت مردم است.
 
رئیسی با اشاره به این که امروز 2.5 میلیون دانش آموز کشور در مدارس مشغول به تحصیل هستند که توسط خیرین ساخته شده است، گفت: 97 هزار کلاس درس بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به صورت مردمی و مشارکتی ساخته شده است.
 
معاون عمرانی وزیر با اشاره به این که از مجموع 5400 پروژه‌ی نیمه‌تمام در کشور 22 درصد آنی از منابع غیردولتی ساخته شده که سهم خیرین از این درصد بالاست، عنوان کرد: هنوز یک سوم دانش آموزان در فضای غیرایمن و بیش از 10 درصد دانش آموزان کشور در مدارس دونوبته مشغول به تحصیل هستند.
 
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش مشکلات جدی در سایت‌های مسکن مهر دارد، گفت: ما دست نیاز به سوی شما دراز می‌کند و امیدوارم که شما خیرین نیز مجموعه‌ی آموزش و پرورش کشور را کمک کند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.