سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اچ‌تی‌سی پس از مدت‌ها با نکسوس 9 گوگل به دنیای تبلت‌ها بازگشت

شب گذشته علاوه بر اسمارت فون نکسوس 6، تبلت نکسوس 9 گوگل معرفی شد، محصولی که این بار با همکاری کمپانی اچ تس سی ساخته شده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، پس از عرضه تبلت های 7 و 10 اینچی این بار گوگل به سراغ یک محصول 8.9 اینچی رفته است که توسط کمپانی اچ تی سی طراحی و ساخته شده است، صفحه نمایش 8.9 اینچی این محصول به رزولوشن فوق العاده 2048 در 1536 پیکسل مجهز شده است.




در کنار این صفحه نمایش گوگل ترجیح داده است به جای کوالکام و پردازنده های سری اسنپ دراگون آن به سمت انویدیا و پردازنده ی فوق العاده ی تگرا K1 با فرکانس کاری 2.3 گیگاهرتز برود، که در کنار آن از 2 گیگابایت رم و دوربین 8 مگاپیکسلی نیز استفاده شده است، منبع ذخیره ی نکسوس 9 را یک باتری 6700 میلی آمپری تشکیل می دهد و اچ تی سی سعی کرده است با استفاده از اسپیکرهای بوم ساند، طراحی خود را در نکسوس 9 غالب کند.

اما این محصول در دو نسخه 16 و 32 گیگابایتی وای فای و LTE عرضه شده است که قیمت پایه ی آن از 399 دلار شروع می شود و در گران ترین مدل به 599 دلار می رسد، این تبلت از امروز به صورت پیش فروش عرضه خواهد شد و از تاریخ 9 نوامبر در دسترس قرار می گیرد، وزن نکسوس 9 گوگل 436 گرم است و از ضخامتی برابر 7.9 میلی متر بهره می برد. این محصول نیز مانند نکسوس 6 به اندروید نسخه آبنبات چوبی مجهز شده است.


انتهای پیام./
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.