سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوبخت در همایش تکریم خیرین مدرسه‌ساز:

بودجه وزارت آموزش و پرورش در سال 94 افزایش می‌یابد

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور از افزایش بودجه وزارت آموزش و پرورش در بودجه سال 94 خبر داد.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران محمد باقر نوبخت در همایش تکریم خیرین مدرسه‌ساز از رشد بودجه وزارت آموزش و پرورش در بودجه سال 94 خبر داد و گفت: تعهد می‌کنیم در بودجه سال 94 بودجه وزارت آموزش و پرورش بیشترین رشد در بین سایر دستگاه‌های اجرایی را داشته باشد.  
 
وی افزود: در بودجه سال 93 نیز بودجه وزارت آموزش و پرورش نیز بیش از 26 درصد افزایش داشت در حالی که رشد کل بودجه93 کمتر از ده درصد بود.
 
معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: آن دست از واحدهای اموزشی که در سال 1393یعنی کمتر از شش ماه آینده بتوانند با اعتبارات تخصیصی صددرصد مورد بهره‌برداری قرار گیرد این معاونت اعتبارات این طرح‌ها را به صورت صددرصد تخصیص خواهد داد.  
 
معاون رئیس‌جمهور در این همایش ضمن قدردانی از خیرین مدرسه‌ساز تصریح کرد: به نمایندگی از آقای رئیس‌جمهور و هیئت محترم وزیران در برابر شما زانوی ادب می‌زنیم و از احساس مسئولیت شما که نسبت به احداث مدرسه نسبت به فرزندان این کشور است تشکر می‌کنیم.  
 
اضافه می‌شود همایش تکریم از خیرین مدرسه‌ساز صبح امروز با حضور نوبخت، علی اصغرفانی وزیر آموزش و پرورش و برخی دیگر از چهره‌های مشهور خیر همچون علی دایی برگزار شد.

انتهای پیام /

برچسب ها: آموزش ، پرورش ، بودجه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.