سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشگیری از آسیب های جسمانی در ورزش از رادیو تهران

برنامه"ساعت تندرستی" امروز 26 مهرماه، با موضوع تربیت بدنی و نقش آن در بهداشت روانی و پیشگیری از آسیب های جسمانی پخش می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، برنامه "ساعت تندرستی" كاری از گروه ورزش و سلامت رادیو تهران است كه شنبه ها از ساعت 10 تا 11:25 روی آنتن رادیو تهران می رود.

بنابراین گزارش؛این برنامه این هفته به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش، با موضوع تربیت بدنی و نقش آن در بهداشت روانی و پیشگیری از آسیب های جسمانی همراه شنوندگان است.

براساس این گزارش؛ مخاطبان می توانند سوالات و مشكلات خود را در زمینه بیماری ها، سایر مسائل و مشكلاتی كه با آن مواجهه هستند با متخصص برنامه در میان بگذارند. در برنامه "ساعت تندرستی" به پرسش های شنوندگان درباره علایم، دلایل، تغذیه صحیح در پیشگیری از این بیماری و راههای درمان و... پاسخ داده می شود.

بنابراین گزارش؛موضوع های برنامه بر اساس نیازهای شهروندان و بیماری های كه طیف وسیعی از افراد جامعه را در برمی گیرد، انتخاب می شود.

گفتنی است؛ شنوندگان می‌توانند جهت مشاوره و مشاركت در برنامه "ساعت تندرستی" با شماره تلفن های 33914141 و 33914142 تماس بگیرند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ساعت ، جسمانی ، رادیو ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.