سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فردیناند: کاپیتانی سطح بازی رونی را بالا می‌برد

ریو فردیناند، بازیکن باسابقه انگلیسی و باشگاه منچستر یونایتد کاپیتانی را برازنده‌ی رونی دانست و از بهبود بازی او با این سمت خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، در تابستان سال جاری با حضور لوئیس فن‌خال در رأس کادر فنی تیم منچستر یونایتد، بازوبند کاپیتانی به وین رونی گلزن انگلیسی باشگاه منچستر یونایتد رسید، که در نهایت با خداحافظی استیون جرراد از فوتبال ملی او کاپیتانی سه‌شیر را به دست آورد.
 
ریو فردیناند ضمن ابراز رضایت از این اتفاق که موجبات ارتقاء بازی رونی و مسئولیت بیشتر او در زمین را فراهم می‌کند، گفت: رکوردی که وین رونی در باشگاه منچستر یونایتد از خود به جای گذاشته است، باعث شد وی بازوبند کاپیتانی را به بازوی خود ببندد، چرا که به هر حال او لایق و شایسته کاپیتانی بود.

این بازوبند به او کمک می‌کند که او با مسئولیت بیشتری در زمین بازی کند که در نهایت ارتقاء سطح بازی او را نیز در پی دارد و به خود او نیز کمک بسیاری می‌کند. من فکر می‌کنم، او در این شرایط واقعاً به این بازوبند نیاز داشت. باشگاه نیز به خوبی به این امر واقف بود که بازیکن وفاداری مانند وین رونی از هر جهت در اختیار باشگاه است و وی مناسب‌ترین فرد برای تصدی این پست است.
 
گفتنی است: وین رونی برابر استونی چهل و سومین گل ملی خود را به ثمر رساند.

انتهای پیام/

برچسب ها: فردیناند ، رونی ، منچستر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.