سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک هنرمند نقاش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

برگزاری کارگاه‌های آموزشی در دوسالانه‌ها ضرورتی انکار ناپذیر است

ناهید افضلی گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی در دو سالانه‌های تجسمی، ضرورتی انکار ناپذیر است، زیرا این کارگاه‌ها می‌توند کلاسی آموزشی برای علاقه مندان به هنر باشد.

ناهید افضلی، هنرمند نقاش در گفتگو با خبرنگار تجسمی باشگاه خبرنگاران در خصوص برگزاری کارگاه‌های آموزشی در دوسالانه‌ها گفت: دوسالانه‌ها یکی از مهمترین رویداد‌های هنری در حوزه هنرهای تجسمی محسوب می‌شوند و قطعا برگزاری دو سالانه‌ها در رشته‌های مختلف هنری هم به نفع هنر مربوطه و هم به نفع هنرمند است، زیرا تازه ترین اثرش را در مقیاس بزرگی چون دو سالانه ارائه می‌کند.
 
وی تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی در کنار دو سالانه‌ها ضرورتی انکار ناپذیر است، زیرا این کارگاه‌ها می‌تواند کلاسی آموزشی برای علاقه مندان به هنر باشد.
 
افضلی اظهار داشت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حاشیه دو سالانه‌های تجسمی فرصتی ارزشمند برای آشنایی با هنر و همچنین شیوه کار هنرمندان است.
 
این هنرمند نقاش بیان کرد: در حال حاضر در بسیاری از دو سالانه‌ها برگزاری کارگاه‌های آموزشی حذف شده، در حالی که دو سالانه‌هایی که کارگاه‌های آموزشی داشته‌اند، بازتاب بهتری داشته‌اند و همچنین تاثیر گذار بوده‌اند.
 
افضلی خاطرنشان کرد: برپایی کارگاه‌های آموزشی ضرورتی است که در دو سالانه‌ها چندان توجهی به برگزاری آن نمی‌شود.
 
انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.