سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جمع خبرنگاران مطرح شد

ولایتی: مذاکره‌کنندگان کماکان در چارچوب ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری حرکت می کنند

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برخی می خواهند محاصره غزه را تشدید کنند و بجای جنبش جهاد جهاد اسلامی و حماس افراد سازشکار را در غزه جایگزین کنند.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، علی اکبر ولایتی و رمضان عبدلله پس از دیدار در ساختمان مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در میان خبرنگاران حاضر شدند و به سوالات آن ها پاسخ دادند.

ولایتی در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه امروز رهبر انقلاب با عبدالله گفت: در جلسه امروز تحلیل جامع از منطقه صورت گرفت و در مورد مقاومت 51 روزه مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی صحبت شد. در دیدار رمضان عبدالله شلح با رهبر معظم انقلاب، رهبری تاکید کردند من به کار شما افتخار می کنم و ایران کماکان از مقاومت فلسطین حمایت می‌کند و امید داریم پیروزی مداوم مقاومت را شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه برخی کشورها به حرکات غیرمتعادل علیه ایران اقدام می‌کنند تصریح کرد: آنها از پیروزی متحدین ایران عصبانی هستند، همه باید برای بازسازی غزه و بازگرداندن اصالت آن کمک کنند و ما امیدواریم در آینده گفتگوهای میان جمهوری اسلامی ایران و سران مقاومت فلسطین ادامه یابد و ما همچنان از آنها حمایت خواهیم کرد.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: برخی می خواهند محاصره غزه را تشدید کنند و بجای جنبش جهاد جهاد اسلامی و حماس افراد سازشکار را در غزه جایگزین کنند.

ولایتی در درباره مذاکرات هسته ای ایران خاطر نشان کرد: مذاکره‌کنندگان ما در وین کماکان در چارچوب ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری حرکت می کنند و از حقوق حقه ایران دفاع خواهند کرد.

رمضان عبدالله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی مبنی بر تحولات منطقه و ایده‌های ایران در این رابطه اظهار داشت: با تعدادی از مقامات جمهوری اسلامی ایران دیدار کردیم همچنین دیداری با رهبر معظم انقلاب انجام دادیم که در این دیدار راجع به تحولات منطقه خصوصاً جنگ 51 روزه غزه صحبت شد.

وی ادامه داد: در این دیدار همچنین به معنا و مفهوم پیروزی بزرگ ملت فلسطین و مقاومت و معنای مقاومت این ملت در مبارزه با اسرائیل اشاره شد.

رمضان عبدالله تاکید کرد:  مقام معظم رهبری نسبت به پایداری و مقاومت فلسطین اشاره داشتند و بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از مقاومت و آرمان‌های برحق ملت فلسطین تأکید کردند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: این دیدار اطمینان خاطری بود که مسئله فلسطین و آرمان آن باید قطب‌نمایی باشد تا همه راه‌های منطقه‌ را تصحیح کند و در مسیر درست قرار دهد.

وی با تشکر از ملت و رهبر ایران تصریح کرد: ما از سوی مقاومت از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران تشکر می‌کنیم چرا که اگر کمک‌های جمهوری اسلامی ایران نبود این پیروزی محقق نمی‌شد و مقاومت نمی‌توانست وارد چنین جنگی شود و از آن پیروز خارج شود.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: من به همه اطمینان می‌دهم مقاومت در وضعیت خوبی به سر می‌برد،برای هرگونه حمله احتمالی آمادگی داریم و فقط اندکی از امکانات را از دست داده‌ایم اما مقاومت همچنان پوینده و بالنده است و از نظر امکانات مشکلی ندارد.

رمضان عبدالله با اشاره به اینکه  نباید بازسازی غزه میدانی برای تبلیغات و مزایده‌های بین‌المللی و منطقه‌ای شود تاکید کرد: همانطور که جمهوری اسلامی ایران در جنگ اخیر در کنار ملت فلسطین بود، در بازسازی نیز در کنار ملت فلسطین خواهد بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ایرانی مسلمان
۰۲:۰۸ ۲۵ مهر ۱۳۹۳
زنده و پاینده باد رهبری.