سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع‌آوری 120 کیلو پسماند با بهره برداری از کلبه بازیافت در منطقه 10

رئیس اداره بازیافت شهرداری منطقه 10 از جمع آوری 120 کیلو پسماند همزمان با بهره‌برداری از کلبه بازیافت در سرای محلات سطح منطقه خبر داد.

 محسن مظفری رئیس اداره بازیافت شهرداری منطقه 10 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: در راستای گسترش طرح مشارکت شهروندان برای اجرای صحیح تفکیک پسماند خشک از تر کلبه بازیافت سرای محلات سلیمانی تیموری و هفت چنار به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: این کلبه در اماکنی که شهروندان بیشتر حضور دارند و قسمتی از ساختمان سرا است و این امر موجب سهولت کار شهروندان برای تحویل پس‌ماند مبدا می‌شود.

مظفری در خصوص علت نام گذاری عنوان کلبه به این اماکن خاطر نشان کرد: به علت اینکه این اماکن فاقد گنجایش لازم و مورد نظر ماست و کوچک و محبوس بوده، داخل محوطه و ساختمان قرار گرفته ، از بیرون مشاهده نمی‌شود و به عنوان پایگاهی برا یجلب مشارکت مردم است . به طور مستمر و رایگان کیسه‌های آبی رنگ نایلونی در میان شهروندان توزیع می‌شود.

گفتنی است با بهره برداری از این کلبه اداره بازیافت 120 کیلو پسماند خشک را از شهروندان دریافت کرده و افزایش مکان‌ها موجب تسهیل دسترس شهروندان برای تحویل زباله‌های خشک و تر خود و تبدیل آن به کود کمپوسه و کم هزینه‌تر شد آن می‌شود و از طرفی میزان آلاینده‌ها در سطح شهر و منطقه را کاهش می‌دهد.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: پسماند ، بازیافت ، کلبه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.