سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دوره مربیگری پیشرفته فوتبال پایه

دوره مربیگری پیشرفته فوتبال پایه در حالی به پایان رسید که محمودرضا روشن ضمیر مدرس فدراسیون فوتبال آلمان و فیفا از بازخورد مثبت این دوره خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  محمودرضا روشن ضمیر مدرس دوره مربیگری پیشرفته فوتبال پایه گفت: این کلاس‌ها از سال 2009 تا کنون در 13 استان مختلف کشور برای آموزش مربیان پایه سنین 12 تا 18 سال برگزار شده است.

وی افزود: تفاوت این کلاس توجیهی سه روزه که بر اساس استانداردهای آلمان و فیفا برگزار شد با دیگر کلاس‌ها در این است که مربیان سنین پایه علاوه بر مربیگری باید نقش یک پدر، معلم و روانشناس را برای بازیکنان ایفا کنند. در فوتبال پایه ما باید مربی هایی داشته باشیم که از صبر و حوصله بالایی برخوردار بوده و علاوه بر تمرین‌ها و تکرارهای فراوان، توانایی پیاده سازی برنامه‌های بلندمدت را داشته باشند.

روشن ضمیر در مورد بازخورد کلاس مربیگری پیشرفته فوتبال پایه گفت: ما در سطح پایه مربیان با استعداد و با انگیزه‌ای داریم که با تقویت آنها می‌توانیم آینده خوبی برای فوتبال ایران رقم بزنیم.

امسال این کلاس‌ها از استقبال بالایی برخوردار بود و این خود نشان از بازتاب‌های مثبت است.

وی در ادامه گفت: این پروژه ادامه خواهد داشت و من امیدوارم بتوانم در انتقال دانش روز فوتبال آلمان و آموزش آن به مربیان ایرانی خدمتی کرده باشم.

گفتنی است که دوره مربیگری پیشرفته فوتبال پایه امسال در سه استان البرز، قم و قزوین از 13 لغایت 22 مهر 93 برگزار شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.