سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

جریمه ای 750میلیون ریالی یک شرکت متخلف در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از برخورد جدی تعزیرات با شرکت‌های متخلف در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان ؛مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به مختومه شدن چندین پرونده مهم در زمینه تخلف شرکت ها و واحدهای تولیدی طی امسال گفت: نظارت ویژه بر فعالیت های واحدهای تولیدی و شرکت های خدماتی با جدیت دنبال می شود.

ممیزی در خصوص طی مراحل قانونی پرونده ها در تعزیرات حکومتی استان افزود: پرونده تمامی متخلفین اصناف در تعزیرات حکومتی با جدیدت بررسی و با متخلفین برابر قانون برخورد قاطع صورت خواهد گرفت و در این راستا هیچگونه اغماضی صورت نگرفته و تعزیرات حکومتی در این زمینه در مقابله با متخلفین کوچکترین نرمشی نشان نخواهد داد.

وی از بررسی یکی از مهمترین پرونده های وارده به تعزیرات حکومتی استان خبر داد و تصریح کرد :پس از ارائه گزارش سازمان حمایت مصرف کننده و سازمان صنعت و معدن و تجارت در خصوص تخلف یک شرکت آسانسور سازی پرونده شرکت متخلف در شعب ویژه رسیدگی به پرونده های قضایی اداره کل تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان تصریح کرد :پس از بررسی کلیه مستندات موجود در پرونده و طی مراحل قانونی ، شعبه مربوطه اقدام به صدور رأی نمود.

ممیزی خاطر نشان کرد :بر اساس رأی صادره شرکت متخلف بدلیل ارتکاب تخلف کم فروشی در تعزیرات حکومتی استان محکوم و مکلف به پرداخت جریمه ای بالغ بر 750میلیون ریال در حق صندوق دولت شد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: جریمه ، شرکت ، متخلف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.