سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدر آبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

افزایش پهنای باند تلفن ثابت در کشور/ تبدیل تجهیزات مخابراتی It base تا سال 94

مدیر عامل مخابرات ایران از تبدیل تجهیزات مبتنی برtdm به It base به منظور افزایش سرویس های ویژه و پهنای باند بسترهای تلفن ثابت خبر داد.

کاظم صدر آبادی  مدیر عامل مخابرات ایران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: به منظور افزایش ارائه خدمات در قالب سرویس های ارزش افزوده و جلب رضایت مشترکات نظام مخابراتی کشور به دنبال توسعه پهن باند تلفن ثابت است تا فصل جدیدی در حوزه ict باز شود.
 
وی با اشاره به اینکه ایجاد پهن باند تلفن ثابت همان بحث تجهیزات سوئیچ مبتنی بر it است افزود: به همین منظور ما تجهیزات مبتنی بر tdm را تبدیل به it base کرده تا امکان افزایش سرعت و امکان سرویس های ویژه را در تمام بسترهای تلفن ثابت  فراهم کند.
 
 ابراهیمی صدر آبادی در خصوص زمان اجرای این برنامه اظهار کرد:حدود 6 هزار میلیارد تومان فاز اولیه ما در سال 93 و 94 است که حداقل حدود 50 درصد امکانات موجود تبدیل به it baseمی شود.
 
وی خاطر نشان کرد: گذر از فناوری های نسل قدیم برپایه تجهیزات مبتنی بر tdm می‌تواند شبکه های مخابراتی کشور را کارآمدتر و موثرتر ساخته و در هر مرحله از این گذر، ارائه خدمات بیشتر در قالب سرویس های ارزش افزوده، مشترکان  را راضی تر از گذشته خواهد ساخت.
 
انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.