سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخلاقی: مسئولان به خاطر اعتراض‌هایم مرا بازخواست کردند/ با سنگ اندازی در کارمان وقفه ایجاد می‌کنند

مدیرعامل فوتسال بانوان ایذه گفت: این تیم را از لیگ 3 به لیگ برتر رساندم اما مسئولان نه توجه‌ای به تیم دارند و نه کمکی می‌کنند حتی برای ادامه این کار جلوی پایمان هم سنگ می‌اندازند.

احسان اخلاقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد مشکلات این شهر و تیم فوتسال ایذه گفت: با توجه به مشکلات پیش آمده در هفته‌های قبل از سوی فدراسیون لغو میزبانی شده‌ایم و باز هم مسئولان شهرستان ایذه توجه‌ای به تیم فوتسال بانوان ندارند علت را نمی‌دانیم که با ما لج کرده‌اند، با خودشان و یا با ورزشی ایذه.

مدیرعامل فوتسال بانوان تیم دانیال ایذه در ادامه تصریح کرد: تیم ایذه از لیگ دسته 3 با تلاش بسیار به لیگ برتر راه یافته و شهرستان ایذه بازیکنان بسیاری را به تیم ملی معرفی کرده و هیچگاه تقدیری نشده است.

اخلاقی در ادامه اظهار کرد: بدلیل شکایتی که از بی‌نظمی مسابقه و آمبولانس‌ها در هفته اول کردم و درگیری‌هایی که رخ داد مراجع ذیصلاح بنده را بازخواست کردند.

مدیرعامل تیم فوتسال دانیال ایذه در مورد میزبانی مسابقات گفت: از فدراسیون فوتبال و هیئت فوتبال استان اهواز کمال تشکر را دارم که کمال همکاری را برای انجام بازی‌های ایذه در اهواز قبول کردند تا بتوانیم به حریفان خود در بازی‌ها احترام بگذاریم.

اخلاقی در ادامه گفت: اگر لیگی نام حرفه‌ای را یدک می‌کشد باید تمام ساختار حرفه‌ای شود نه تنها نام آن درست است که بازیهایمان در اهواز برگزار می‌شود اما باز هم مشکلاتی را پیش رویمان داریم مثل نداشتن خوابگاه برای بازیکنانمان و تا به حال از بین سالن‌های هلال احمر، پیامبر هنوز هیچکدام قطعی نشده هزینه بسیار سنگینی است زمانی که در ایذه بازی می‌کردیم 400هزار تومان بود ولی الان باید 1 میلیون و 300هزار تومان پرداخت کنیم که بسیار سنگین است که به احتمال زیاد تا دو روز دیگر مشخص می‌شود با سعی و تلاش بسیار توانستیم خوابگاهی را برای داوران آماده کنیم.

مدیرعامل ایذه در خاتمه بیان کرد: واقعا بریده‌ام، سنگ‌های بسیاری جلوی پایم ریخته‌اند برای کاری که رضای خدا را به دنبال داشته باشد و هدفم سربلندی جمهوری اسلامی ایران، ارتقا سلامت در میان بانوان و اشاعه ورزش است.

انتهای‌پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.