سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سعدآوی:

سازمان لیگ با درخواستمان موافقیت نکرد/ با تمام قوا به مصاف تیم پارسه خواهیم رفت

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: سازمان لیگ با درخواستمان برای تغییر زمان بازی مقابل تیم پارسه در چارچوب رقابت‌های جام حذفی موافقت نکرد.

نعیم سعدآوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: از تیم ما تنها 2 بازیکن بزرگسال و یک بازیکن تیم ملی امیدمان به اردوی پرتغال دعوت شده بودند که الان در حال حاضر بازیکن تیم ملی امیدمان را در اختیار داریم ولی 2 بازیکن بزرگسالمان فردا عازم تهران خواهند شد.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه بیان کرد: با توجه به درخواستی که برای تغییر زمان بازی مقابل تیم پارسه در چارچوب رقابت‌های جام حذفی ارائه کرده بودیم اما این درخواست از سوی سازمان لیگ مورد قبول واقع نشد.

وی در ادامه تصریح کرد: درخواست ما به سازمان لیگ برای تغییر روز بازی بود که در آن خواستار جابجایی روز جمعه با شنبه شد، بودیم که سازمان لیگ این درخواست جابجایی ما را نپذیرفت و بازی در روز جمعه برگزار خواهد شد.

سعدآوی در ادامه عنوان کرد: جابجایی ما فقط بر این اساس بود که بتوانیم از حضور 2 بازیکن بزرگسالمان در مقابل تیم پارسه استفاده کنیم و با تمام قدرت در مقابل این تیم در چارچوب رقابت‌های جام حذفی حاضر شویم که متاسفانه این درخواست برای تیم ما مورد قبول قرار نگرفت.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به تمریناتی که تیممان پشت سر گذاشته است با شرایط قابل قبولی در روز جمعه ساعت 14بعدازظهر در مقابل تیم پارسه در چارچوب رقابت‌های جام حذفی قرار خواهیم گرفت و امیدوارم بتوانیم در این دیدار پیروز باشیم و نتایج قابل قبولی را در کارنامه خود به ثبت برسانیم.

انتهای‌پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
داود
۲۱:۱۲ ۲۳ مهر ۱۳۹۳
فقط فولاد ایشالا قهرمان میشیم
مجیدیان
۱۷:۲۰ ۲۳ مهر ۱۳۹۳
فقط خوزستان ایشالا مبریم مرسی از مصاحبه ی خوبتون
ناشناس
۱۷:۱۰ ۲۳ مهر ۱۳۹۳
عالی بود تشکر از اطلاعتون