سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مخیلفی: دانشگاه‌های مدعی را مغلوب می‌کنیم/ کلینیک‌های داوری، قضاوت‌ها را به روزتر می‌کند

تیم واترپلو نفت و گاز امیدیه در هفته چهارم لیگ برتر واترپلو باشگاه‌های کشور مقابل تیم دانشگاه آزاد اسلامی صف‌آرایی می‌کند.

رضا مخیلفی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: بازی مقابل تیم دانشگاه آزاد شرایط خاص خود را دارد ما می‌رویم که با بهره‌گیری از مهره‌های خوب خود نتیجه سومین دیدار خود در لیگ برتر امسال را با پیروزی رقم بزنیم.

سرمربی تیم واترپلو نفت و گاز امیدیه تصریح کرد: برای بهتر ظاهر شدن مقابل حریف اقدام به تهیه فیلم بازی تیم‌های فولاد سپاهان و دانشگاه آزاد کردیم با آنالیز دقیق این دیدار نقاط ضعف و قوت دانشگاه آزاد را شناسایی کردیم و تمریناتمان را براساس تاکتیک حریف انجام دادیم.

وی یادآور شد: اگر شاگردانم نکات فنی و تاکتیکی ارائه شده در تمرینات را به خوبی در بازی فردا مقابل حریف رعایت کنند به طور حتم نتیجه این دیدار هم به نفع ما به پایان خواهد رسید.

مخیلفی در خصوص سطح داوری مسابقات لیگ امسال اظهار داشت: سطح داوری‌ها بسیار خوب است، هفته گذشته در این خصوص صحبتی را با "بیگ" مسئول سازمان لیگ واترپلو داشتیم و برخی موارد جزئی را در این خصوص به وی گوشزد کردیم. معتقدم اگر پیش از شروع مسابقات لیگ، مسئولان اقدام به برگزاری یک دوره کلاس توجیهی ویژه داوران بکنند به طور حتم قضاوت‌ها بی‌نقض‌تر از وضعیت موجود دنبال می‌شود و داوران فعال کشور با حضور در این کلنیک‌های بازآموزی با متدهای جدید قضاوت و آخرین قوانین و مقررات واترپلو آشنا می‌شوند و سطح کارشان با سطح کیفی لیگ هم خوانی پیدا می‌کند.

انتهای‌پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.