سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

اهدای 12 هزار نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی خراسان شمالی

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان گفت: امسال 12 هزار نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی خراسان شمالی اهدا شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد،علی رحیمی در بازدید از کتابخانه عمومی علامه دهخدا، با بیان اهمیت اهدای کتاب به کتابخانه های عمومی گفت: کتاب هایی كه در ادارات ، سازمان ها و حتی منازل بلا استفاده مانده اند به مرور زمان ارزش محتوایی خود را از دست مي دهد.

رحيمي افزود: در نیمسال اول امسال، بیش از 12 هزار نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی استان خراسان شمالی اهدا شده است.

وي اظهار داشت: تمام کسانی که علاقه مند به اهداي كتاب هستند می توانند جهت اهدای کتاب به پایگاه های جمع آوری کتب كه در تمامی کتابخانه های عمومی سطح استان وجود دارد مراجعه کنند.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان گفت: پرویزی استاندار خراسان شمالی در ابتدای سال جاری اقدام به اهدای کتاب به کتابخانه های عمومی کرد و 800 نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی اهدا و همچنین مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بیش از 300 نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی اهدا نمود.

دبیر کمیته نهضت مطالعه مفید استان افزود: صدا و سیمای خراسان شمالی نیز 1000 نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی اهدا کرد که این کتاب ها مابین تمام کتابخانه های عمومی توزیع گردید.

وی نقش مردم در اهدای کتاب به کتابخانه های عمومی را پر رنگ ارزیابی کرد و گفت: کتابخانه عمومی علامه دهخدای بجنورد با بیش از 1700 نسخه کتاب و کتابخانه عمومی امام خمینی(ره) شهر اسفراین با بیش از 1400نسخه کتاب و کتابخانه امام علی (ع) شهر شیروان با بیش از 1000 نسخه کتاب بیشترین جذب کتب اهدایی در شش ماه اول سال جاری را داشته اند.ش

برچسب ها: کتاب ، کتابخانه ، اهداء
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.