سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیرعبداللهیان در دیدار با مدیر کل منطقه ای وزارت خارجه اوگاندا:

ایران و اوگاندا از ظرفیت‌های همکاری بالایی در حوزه‌های مختلف برخوردار هستند/ برنامه ریزی برای سفر رسمی ظریف به اوگاندا

معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان گفت: ایران و اوگاندا از ظرفیت‌های همکاری بالایی در حوزه‌های مختلف برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، "حسین امیرعبداللهیان" معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه بعد از ظهر روز گذشته با "دوبلی" مدیر کل منطقه ای وزارت امور خارجه اوگاندا ملاقات کرد .
 
امیر عبداللهیان در این ملاقات روابط با اوگاندا را با اهمیت توصیف کرد و گفت: دو کشور دارای ظرفیت‌های بالای همکاری‌های سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی هستند و مطمئنم که گفتگوهای انجام شده در دومین نشست کمیته سیاسی به ریاست مدیران کل منطقه‌ای وزارت امور خارجه به توسعه بیش از پیش مناسبات بین دو کشور کمک خواهد کرد .
 
وی ادامه داد : دو کشور علاوه بر همکاری های دوجانبه ، عضو سازمان کنفرانس اسلامی و جنبش عدم تعهد هستند و می‌توانند در مسایل منطقه‎ای و بین‌المللی نیز همکاری بیشتری با یکدیگر داشته باشند .
 
معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجی کشورمان افزود : دیدار رسمی "ظریف" وزیر امور خارجه کشورمان از اوگاندا در دست برنامه‌ریزی است .
 
دوبلی مدیر کل منطقه‌ای وزارات امور خارجه اوگاندا نیز مذاکرات انجام شده در دومین نشست کمیته سیاسی را بسیار مفید توصیف کرد و بر آمادگی کشورش برای توسعه روابط با جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی تأکید نمود .

انتهای پیام/
 
 
 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.