سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیفون 6 با ویژگیهای دوست داشتنی و نفرت انگیز آن

براساس یک نظرسنجی از میان کاربران گوشی هوشمند آیفون 6 معمولی و پلاس بهترین گوشی هوشمند شامل چهار ویژگی دوست داشتنی دو ویژگی نفرت انگیز است.


به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از سی ان ان: گوشی آیفون 6 در یک نظرسنجی با 6 ویژگی از بهترین و بدترین موارد در میان کاربران خود ارزیابی شد.
  
اگرچه از گوشی‌های هوشمند ساخته شده بدست بشر هیچ یک کامل نیستند و معایبی را دارا هستند اما گوشی آیفون 6 توانسته جایگاه‌های ویژه‌ای که در میان کاربران خود بدست آورد.

براساس این نظرسنجی که از کاربران گوشی آیفون 6 در مورد پلاس و معمولی در نیویورک انجام شد خوش دست بودن آن به دلیل گوشه‌های گرد شده قالب بندی شده و باریک بودن آن یکی از چهار ویژگی محجوب و دوست داشتنی در میان کاربران عنوان شد.
 
به طوری که آیفون در یک نگاه با دیگر گوشی‌های تلفن همراه هوشمند از نظر ظاهری متمایز می‌شود و دیگر ویژگی محبوب عنوان شده در آیفون دوربین منحصر به فرد آن است که آیفون 6 را مجهز به یکی از بهترین ویژگی‌ها از نظر زیبایی ظاهر می‌کند .
 
خارج شدن چند میلی متری دوربین از سطح تلفن به صورت برجسته بی‌شک این گوشی هوشمند مجهز به داشتن یک ابزار منحصر به فرد می‌کند و سومین ویژگی دوست داشتنی در آیفون 6 صفحه نمایش بزرگ با رزولیشن بسیار عالی آن است که این ویژگی به کاربر این امکان را می‌دهد تا تماشای فیلم و عکس توسط این گوشی دوچندان از گذشته لذت ببرد.
 
محبوبیت و ویژگی چهارم و منحصر به فردر این گوشی کاربری آن به جای کارت‌های اعتباری و کسب پول هنگام خرید است.

این قابلیت پس از شناسایی هویت کاربر به منظور خرید بدین صورت قابل دسترس که هویت کاربر توسط  بعد از ضربه زدن اسکن می‌شود و در صورت تأیید گزینه‌های پرداخت در صفحه نمایش نمایان می‌شود .
 
دو مورد نفرت انگیز در مورد آیفون که از معایب آن محسوب می‌شود بدین صورت عنوان شده است.
 
نداشتن امنیت کافی در برابرآی کلود یکی از معایب آیفون 6 است که اطلاعات کاربر به راحتی هک می‌شود و آخرین مورد به تغییر برخی نرم افزارها نظیر نقشه خوانی و مسیریابی و دفترچه مخاطبان اشاره شده است .
 
در نسخه‌های قبلی نسخه پس از شناسایی افراد برروی نقشه و نمایش مکان دقیق آنان با تصویر فرد برای کاربر قابل دسترس بود که در نسخه جدید نرم افزار این ویژگی وجود ندارد.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: ایفون ، نفرت انگیز ، ویژگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.