سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مانور زلزله به مناسبت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی

محمدعلی فیاض جانشین شهرداری در ستاد مدیریت بحران منطقه 4 از برگزاری مانور زلزله جهت آموزش شهروندان به مناسبت هفته کاهش بلایای طبیعی خبر داد.

 
محمدعلی فیاض جانشین شهرداری در ستاد مدیریت بحران منطقه 4 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: به مناسبت هفته کاهش بلایای طبیعی مانور زلزله جهت مقابله با حریق گسترده، انسداد مسیر، محل مصدوم و اسکان اضطراری در ناحیه 8 این منطقه اجرا می‌شود. هدف از این مانور تمرین علمیات و وحدت فرماندهی سازمان‌های مسئول در چارچوب سیستم فرمانداری حادثه تقویت ارتباطات میان سازمان‌ها و عملکرد سیستم‌های ارتباطی در زمان بحران سنجش میزان آمادگی سازمان‌های تخصصی مسئول و واحدهای اجرای و هماهنگی بین سازمان‌های مسئول و همچنین آموزش شهروندان است.
 
وی افزود: این مانور که در 10 صبح 26 مهر ماه برگزار می‌شود، با حضور آتش نشانی، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، معاونت امور شهری و فضای سبز جمعیت هلال احمر شمیرانات پلیس راهور منطقه اورژانس 115 شرق تهران و اداره‌ی آب و فاضلاب منطقه 2 ناحیه 3 و ... برگزار می‌شود.
 
فیاض در پایان تصریح کرد: این مانورها به منظور آموزش شهروندان در واقع بروز حوادث انسان‌ساز و بلایای طبیعی انجام می‌گیرد تا به کاهش استرس و هیجان ناشی از بحران کمک کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.