سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان ؛

مشکلات فراوان بهزیستی به دلیل نبود برنامه ریزی مناسب توسط برخی دستگاه‌ها

قائم مقام رئیس سازمان بهزیستی کشور در امور مشارکت‌های مردمی گفت : کوتاهی ، نبود برنامه ریزی توسط برخی دستگاه‌ها موجب شده تا بهزیستی با مشکلات فراوانی مواجه شود و مأموریت‌ها و وظایف متعددی برعهده اش قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی بهزیستی استان ،حجت الاسلام شهسواری قائم مقام رئیس سازمان بهزیستی کشور در امور مشارکتهای مردمی در سفر خود به کرمان گفت : علیرغم همه اقداماتی که از سوی این نهاد صورت می گیرد وظیفه اصلی و رسالت مهم بهزیستی جهت دادن به ارگانها و دستگاههای دیگر در مسائل مختلف اجتماعی می باشد.

حجت الاسلام شهسواری ادامه داد : متاسفانه خلاء های فرهنگی موجود در جامعه گریبانگیر بهزیستی شده و موجب شده تا هزینه های سنگینی را این نهاد متحمل شود.

وی با بیان اینکه باید به مسئولان و جامعه یاد آور شویم که سهم بهزیستی از معضلات و آسیب های اجتماعی برنامه ریزی و سیاستگذاری است نه صرف سرویس دهی به افرادی که ثمره ی نبود برنامه ریزی و فرهنگ سازی در مسایل و معضلات اجتماعی می باشند.

حجت الاسلام شهسواری ارایه سیاست های کلان در بحث اعتیاد ، ناهنجاریهای اجتماعی ، پیشگیری از معلولیتها و بسیاری از مسایل دیگر را برعهده بهزیستی دانست و افزود : حضور بهزیستی در سیاستگزاریهای اجتماعی کشور و مسایل فرهنگی موجب خواهد شد تا ورودی افراد به سازمان کنترل شود.

قائم مقام رئیس سازمان بهزیستی کشور در امور مشارکتهای مردمی برون سپاری بسیاری از خدمات به افراد متقاضی خدمت به جامعه هدف بهزیستی و خیرین با نظارت بهزیستی را اقدامی بر شمرد که می تواند فرصت حضور مسئولان بهزیستی را به سمت برنامه ریزی دقیق و علمی برای سیاستگذاری در بخشهای اجتماعی کشور سوق دهد.

وی در پایان با اشاره به برگزاری دوره آمو زشی نقش مشارکتها در توانمند سازی «جامعه هدف » را فرصتی برای تبادل اطلاعات و فراگیری آموزشهای لازم درجهت جذب مشارکتها دانست وگفت : آموزش مهمترین رکن حرکت انسانهاست که بشر را از خطا و اشتباه باز می دارد.

انتهاي پيام/ز

برچسب ها: مشکلات ، بهزیستی ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.