سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاداش 45 میلیون دلاری آمریکا برای بازداشت شماری از سرکرده‌های القاعده

آمریکا اعلام کرد برای دستگیری هشت تن از اعضای گروه تروریستی القاعده از جمله سرکرده این گروه تروریستی در شبه جزیره عربستان، 45 میلیون دلار پاداش می دهد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد برای هر گونه اطلاعاتی که به شناسایی محل اختفای "ناصر الواهیشی" سرکرده گروه تروریستی القاعده و هفت تن از اعضای این گروه تروریستی در شبه جزیره عربستان منجر شود حاضر است 10 میلیون دلار پاداش بپردازد و درصورت دستگیری این افراد، این پاداش تا 45 میلیون دلار افزایش پیدا خواهد کرد.

وزارت امور خارجه آمریکا با بیان این که از ژانویه 2010 میلادی  ، به علت حملات گسترده  تررویستی  بر ضد دولت یمن، نام سرکرده های گروه القاعده شبه جزیره عربستان در فهرست سیاه سازمان های تروریستی خارجی به ثبت رسیده است گفت این گروه تروریستی در 25 دسامبر سال 2009 میلادی قصد داشت یکی از هواپیماهای خطوط هوایی آمریکا را منفجر کند.

در حمله ماه مه سال 2012 میلادی گروه ترویستی القاعده در  صنعا بیش از 100 تن کشته شدند به طوری که به علت تهدیدهای این گروه تروریستی ، آمریکا مجبور شد بیست سفارت خانه خود را در کشورهای مختلف جهان تعطیل کند.



انتهای پیام./
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.